Speciallackad Undertaker, Birkan, Cobb, Pig, Spinnerbait, ACE, CWC, med mera! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Speciallackad Undertaker, Birkan, Cobb, Pig, Spinnerbait, ACE, CWC, med mera!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Speciallackad Undertaker, Birkan, Cobb, Pig, Spinnerbait, ACE, CWC, med mera!

    Halloj!

    Jag har lite beten som jag säljer för att jag behöver pengar på annat håll (lite fotogrejer som ska inhandlas).

    Click image for larger version

Name:	IMG_8405.jpg
Views:	1
Size:	953,6 KB
ID:	1807333

    Click image for larger version

Name:	IMG_8410.jpg
Views:	1
Size:	994,7 KB
ID:	1807334

    Första bilden, första raden uppifrån:

    Ace Medic. Ovanlig färg tror jag? Knappt använd. 80 kr.

    Bomber Herky Jerky. Omlackad av MA Fiske. Riktigt grymt bete för grumligt vatten - mycket rassel och härligt skrikig. 80 kr.

    TNT Undertaker. Omlackad av Glures. Riktigt, riktigt snygg och effektivt som få. Använd och tuggad men i mycket bra skick. Toppkvalitet. 200 kr.

    Cobb 17 cm plast. Knappt använd. 80 kr.

    Pig Jr "Lakegrove special". En liten Pig som jag målat och lackat om till Black Pearch. Jag har även plockat ur lite bly för att få den suspending/långsamt sjunkande beroende på krok och tafs. Använd och tuggad men i fint skick. Helt unik och mycket effektivt bete, inte minst på senhöst och vår! 140 kr.

    Birkan Grande Tail. Tillverkas inte längre och är mycket svår att få tag på. Grym tail-jerk. Använd och tuggad men i fint skick. 200 kr.

    Andra raden uppifrån:

    Buster Jerk "Svenska Gäddklubben 2004 Special". Aldrig fiskad. Mycket bra specialfärg! 80 kr.

    Big Bandit Sinking. Använd och tuggad samt lite konstiga märken på ryggen. 60 kr.

    Buster Jerk Shallow. Specialfärg för BPC 2008. Använd och tuggad men i fint skick. Svävande med rätt krokar! 60 kr.

    Buster Jerk II. Specialfärg för 100-klubben. Använd, tuggad och har något konstigt märke på ryggen. 50 kr.

    Ace Midget i plast. Använd och tuggad men i fint skick. Grymt bete när fisken är trög eller varför inte för abborre och gös? 60 kr.

    Ace Midget i plast. Samma beskrivning som ovan. 60 kr.

    Click image for larger version

Name:	IMG_8410.jpg
Views:	1
Size:	994,7 KB
ID:	1807334

    Andra bilden, första raden uppifrån:

    Leo Lures Musky Dawg. Ganska djupdykande wobbler från USA som är grym till trolling. Använd och tuggad men i fint skick. 100 kr.

    Gram wobbler. Riktigt, riktigt fin, ganska djupdykande wobbler som är grym till trolling. Handgjord! Sparsamt använd. 140 kr.

    Salmo Skinner 15 cm. Mycket fin wobbler för både spinn och trolling. Grundgående och väldigt hetsig. Knappt använd. 80 kr.

    Cisco Kid Wrangler. Djupdykande och ledad wobbler för spinn eller trolling efter gädda eller gös. Använd och tuggad men i fint skick. 60 kr.

    Storm wobbler. Grundgående och mycket fin till spinn och trolling efter gädda och gös. Knappt använd. 40 kr.

    Bomber av okänd modell. Begagnad men aldrig fiskad av mig. 40 kr.

    Pike Attack. Skick enligt bild. 40 kr.

    Andra raden uppifrån:

    Lundgrens Seducer. Ett av mina absoluta favorit-spinnerbaits. Väldigt fin puls i vattnet. Spinnarbladet utbytt till ett svart (riktigt hett!). Den har tagit en del fisk men är som ny. 100 kr.

    Storm mjukbete. I princip ofiskat. 20 kr.

    Storm mjukbete. Använt och tuggat men i fint skick. 20 kr.


    Suick Thriller. Lite "upphottad" av mig med nagellack. Jag har även viktat den från kraftigt flytande till slow float. Kastar längre och går att fiska långsammare! 80 kr.

    Alla betena levereras utan krok, utom den nya Bustern, spinnerbaitet och ena Storm-mjukbetet. Köparen betalar frakten. Vid köp av flera kan jag säkert fixa till något bra pris. Finns köparen i Västerås, Uppsala, Åland eller Stockholm kan det hända att frakten kan skippas! Om flera är intresserade av samma beten blir det högstbjudande som får betet.

    Byten kan också vara intressanta, kom med förslag via PM.

    Skitfiske!

    Pontus


    [FONT=Impact]Blogg[/FONT]

    [FONT=Impact]Filmer[/FONT]

    [FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
1 254 svar
101 842 visningar
0 gillar
Senaste inlägg nivv
av nivv
 
Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
3 svar
395 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
7 svar
288 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
6 svar
275 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
5 svar
368 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Arbetar...
X