Pris på Silver fox med skönhetsfläckar??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pris på Silver fox med skönhetsfläckar???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    Ursprungligen postat av Team Fanny Farm
    Javisst.... Varför ska allting behöva vara så förb**kat krångligt.
    beror väl på hur bråttom man har att sälja båten och om man orkar ta hand om 10 st som bara vill komma och kolla på båten men är ½ intresserade. Så ja.....det är krångligt.
    .................................................. ......................
    :popcorn

    Kommentera


    • #42
      A4TC, Martin Brunnis. Jaså det var du som hade båt och motor. Ja du kan ju meka bra. Åtgärda bara utseende på båten så får du bra med cash till våren. Ingen giftfärg bara he he. Olle, kan väl annars ge ett råd om värdet. Han ägde ju en Fox ett tag.
      Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

      Kommentera


      • #43
        Bästa råd jag kan ge är att sätta ett pris inte så långt från vad den borde ge vid fint originalskick för årsmodellen på båt och motor.
        Vid tvekan av köpare be dem lägga ett bud för vad de tycker den är värd om de fortfarande anser den vara köpbar.
        På så vis kollar du marknadsvärdet bäst.
        Se bara till att inte hamna i ett läge för snabb försäljning utan ta tid på dej om du vill ha bästa pris, trots allt kan folk bli sugna när de går och väntar på att du ska höra av dej.
        På så vis sålde jag en motor för länge sedan och fick nästan oförskämt bra betalt!
        Gick också på samma nit när jag köpte så vem är jag att ge råd!
        I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

        Kommentera


        • #44
          Tack för alla åsikter.

          Det blir nog till att sälja den som den är, sen får nästa ägare måla relingen m,m om han/hon vill.

          I och med att den ser ut som den gör, och med allas åsikter så kanske 80 papp kan vara ett lagom utgångspris.

          Måste bara köpa ny båt först.

          Jag och mina fiskekamrater va och kollade på ett par silver eagle idag, men sedan fick vi se en skönhet som vi blev helt sålda på nämligen Anytec 622.
          Vilken båt.....
          Jag hoppas att det blir en sådan.
          Jerkbait är en dyr sjukdom...


          www.BrunnbergLures.se

          Kommentera


          • #45
            Kolla upp så det finns flytskum i den bara. Fast det är kanske bara båtar över 7 meter som får säljas utan?

            Kommentera


            • #46
              Ursprungligen postat av KG?
              Kolla upp så det finns flytskum i den bara. Fast det är kanske bara båtar över 7 meter som får säljas utan?
              enligt anytec själva så är det krav på flytelement i alla deras båtar.

              och jag fick inte ut något redigt svar om predatorjocke svetsat skrovet själv eller varför båten igentligen sjönk. Har för mig anytec svarade något i stil med: väderförhållanden.
              G.Loomis - Fear No Fish

              Kommentera


              • #47
                Gör båten så fin som det är möjligt, tvätta, polera, snygga till ALLT och då menar jag allt..
                Undanhåll ingenting, var ärlig att det finns en del skavanker typ bulor och renoveringen av motor..
                Den som kommer och kolla på båten kommer i alla fall se det som inte ligger till fördel, jag menar att "jo båten är super fin och i gott skick" fungerar inte!
                Den som kommer för att kolla på grejorna kommer bara bli besviken och vända på klacken direkt..
                Är han/hon redan medveten om att det finns en del skavanker på båten kan det bara vara till din fördel och du kan få ett bra pris för den..
                Lycka till!!
                [FONT="System"]Team Full Scale[/FONT]

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Masken78, 2018-03-18, 17:48
                26 svar
                13 551 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Klant84
                av Klant84
                 
                Startad av Kavlingedude, 2021-09-12, 17:59
                20 svar
                1 991 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Amiala
                av Amiala
                 
                Startad av Marcus182, 2022-10-04, 14:49
                2 svar
                284 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Old Firehand  
                Startad av Reekie, 2022-12-05, 20:14
                34 svar
                4 211 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Sundström76  
                Startad av Mastoman, 2023-03-11, 11:40
                2 svar
                348 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Eino
                av Eino
                 
                Arbetar...
                X