Skapa och dela djupkartor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skapa och dela djupkartor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Vill du ha hur mycket som helst, eller bara lite exempel? Har 20 GB Mälaren (runt Sthlm) att erbjuda.

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av Hagg Visa inlägg
      Vill du ha hur mycket som helst, eller bara lite exempel? Har 20 GB Mälaren (runt Sthlm) att erbjuda.
      Oj! När siten är live får du mer än gärna slänga upp allt du har, men under beta-perioden här skulle jag helst vilja få exempel i olika format.. så släng gärna upp några stycken loggar.

      Kommentera


      • Fälttestar det ljudlösa ekolodet: https://www.facebook.com/fishlrdotco...08048059434627

        Med detta kan vem som helst med en mobiltelefon eller padda helt plötsligt få högkvalitativ djupdata i båten, även om båten saknar ekolod. Perfekt för alla som ger sig ut och fiskar i ekan. Lansering under sommaren!

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av racer Visa inlägg
          Fälttestar det ljudlösa ekolodet: https://www.facebook.com/fishlrdotco...08048059434627

          Med detta kan vem som helst med en mobiltelefon eller padda helt plötsligt få högkvalitativ djupdata i båten, även om båten saknar ekolod. Perfekt för alla som ger sig ut och fiskar i ekan. Lansering under sommaren!
          Jobbigt att följa gösen med den tekniken dock
          Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
          &

          Fiskesnacks AbborrFemma 2020
          ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
          Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

          -Okänd

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av Bowen Visa inlägg
            Jobbigt att följa gösen med den tekniken dock
            Det gör man med catch-datat istället.. Föreställ dig scannern i Aliens.. något sådant hade jag tänkt mig för tidigare catches i sjön.. ;-)

            Kommentera


            • Hej!

              Återigen önskar jag alla sorts djuploggar (Garmin, Lowrance, Hummingbird, NMEA, GPX, CSV) ni kan avvara!

              Släng upp dem på https://www.dropbox.com/request/uyFMBnEpZo7CvSYx19z0 bara!

              Tack!

              Kommentera


              • Finns det djupkartor till östra och västra öresjön, tolken samt lygnern??

                Ursprungligen postat av racer Visa inlägg
                Hej!

                Återigen önskar jag alla sorts djuploggar (Garmin, Lowrance, Hummingbird, NMEA, GPX, CSV) ni kan avvara!

                Släng upp dem på https://www.dropbox.com/request/uyFMBnEpZo7CvSYx19z0 bara!

                Tack!
                Är ny här och tänkte kolla om det finns sjö/djupkartor till "Garmin 721xs" på sjöarna "Östra öresjön", "Västra öresjön", "Tolken" och "Lygnern" alla i Västra Götaland???

                Var inne på att köpa kartor till min Garmin men butiken sa att de bara innehåller kartor för de stora insjöarna vänern/vättern/sommen osv och inte något i de mindre sjöarna och att det då är pengar i sjön ifall man inte är där och fiskar.

                Mvh Henry
                Fiske är livet!

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av Hero98 Visa inlägg
                  Är ny här och tänkte kolla om det finns sjö/djupkartor till "Garmin 721xs" på sjöarna "Östra öresjön", "Västra öresjön", "Tolken" och "Lygnern" alla i Västra Götaland???

                  Var inne på att köpa kartor till min Garmin men butiken sa att de bara innehåller kartor för de stora insjöarna vänern/vättern/sommen osv och inte något i de mindre sjöarna och att det då är pengar i sjön ifall man inte är där och fiskar.

                  Mvh Henry
                  Du får nog logga sjöarna du fiskar i själv med garmins quickdraw contours, som verkar vara gratis. Du får läsa hur det fungerar på garmins hemsida, men här är lite inspiration
                  http://www.fiskesnack.com/forum/show...kdraw-Contours

                  Kommentera


                  • Det där har jag missat. Måste testas.

                    Sent from my S5

                    Kommentera


                    • wow

                      Ursprungligen postat av 2dojor Visa inlägg
                      Du får nog logga sjöarna du fiskar i själv med garmins quickdraw contours, som verkar vara gratis. Du får läsa hur det fungerar på garmins hemsida, men här är lite inspiration
                      http://www.fiskesnack.com/forum/show...kdraw-Contours

                      Wow, visste inte att jag hade en sådan funktion då hade jag fixat det nu de senaste dagarna när jag puttrat runt sjön i 10 h utan sjökarta Har inte haft båten och plottern mer än ett par veckor.
                      Tack!
                      Fiske är livet!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
                      1 216 svar
                      156 038 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg HenkeW
                      av HenkeW
                       
                      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
                      12 svar
                      2 707 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Piscantur stercore  
                      Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
                      27 svar
                      1 988 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg gabbu
                      av gabbu
                       
                      Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
                      2 svar
                      499 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg profilnamnet  
                      Startad av Amiala, 2023-04-30, 16:31
                      5 svar
                      409 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Amiala
                      av Amiala
                       
                      Arbetar...
                      X