Neptun navy EU 80 trailer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Neptun navy EU 80 trailer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #31
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Jaa.. men vad säger "utökad info"?
    Du har ju all data i bilden d.v.s. regnummer, så det är väl bara att gå in och titta om du är nyfiken...

    Kommentera


    • #32
      Ja nu slapp jag spekulera i alla fall...

      Kommentera


      • #33
        Jag tycker Neptun trailern(N7-17 Navy) ser så smal ut, 159cm står det att den ska va. Måste va klart smalast i klassen. Har man en båt med någorlunda flat botten så kommer den ligga och sova på skärmarna. Tycker det ser ut som båten kommer ganska högt upp på den. Nån som kan ge ett utlåtande om denna trailer idag? Nu måste ändå finnas nån som haft en likadan ett par år, är det nåt att ha? Priset är ju trots allt lockande.

        Kommentera


        • #34
          Ursprungligen postat av fiskartomten Visa inlägg
          Jag tycker Neptun trailern(N7-17 Navy) ser så smal ut, 159cm står det att den ska va. Måste va klart smalast i klassen. Har man en båt med någorlunda flat botten så kommer den ligga och sova på skärmarna. Tycker det ser ut som båten kommer ganska högt upp på den. Nån som kan ge ett utlåtande om denna trailer idag? Nu måste ändå finnas nån som haft en likadan ett par år, är det nåt att ha? Priset är ju trots allt lockande.
          Jag funderade på denna trailer förra veckan. Var även och tittade på en och ja... Man ser verkligen varför den kostar som den gör. Jag tyckte likt dig att priset var lockande tills jag fick se en live. Kan säkert funka om man inte ska använda den allt för mycket. Jag kollade även på en obromsad Tysse 750 men efter att ha varit och sett & klämt på en TK-trailer rådde det inte längre något tvivel. Helsvetsat chassi och varmförzinkad, även gjord i Sverige .
          Har lagt i och tagit upp 2 gånger nu och jag ångrar mig inte en sekund. Den kostade 16 000 men helt klart värt, enligt mig, 6000 mer än Neptunen.

          MVH
          Elliott

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Sadda, 2023-05-13, 09:57
          6 svar
          336 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Fiskarn0383  
          Startad av Sajmen, 2023-07-17, 20:30
          35 svar
          1 741 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Fiskare Bob  
          Startad av Sadda, 2023-07-23, 12:43
          10 svar
          453 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg tre S
          av tre S
           
          Startad av Maxxim, 2024-01-03, 22:19
          8 svar
          461 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg Smolt
          av Smolt
           
          Startad av Sebastian T, 2024-02-04, 09:15
          16 svar
          836 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg mrfisker  
          Arbetar...
          X