Bromsad båttrailer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bromsad båttrailer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Känns just nu som att det blir ett nytt Bålsta släp som jag köper

Svårt att hitta vettiga begagnade men vettiga priser
    http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

Jo jag letar för fullt men det gäller nog att ha en del tur.

Kommentera

Ring Bålsta direkt det händer att de har beggat i lager dock du finner nog inga drömpriser där direkt
        I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Jag hade turen att hitta ett Bålsta 1500 släp ifrån -04 som rullat max 25 mil, med fasta lysen och justerbar vagga i längdled, tydligen nåt specialbygge beställt av kund. Gick i samma tankebanor som joj, men fasta lysen på de nya släpen och ett högt pris fick mig att tvivla på nyköp.

Håll ut joj och hårdbevaka blocket varje dag!

Kommentera

Pikeless du menar ljusramp på de nya släpen antar jag som kräver borttagning vid sjösättning tror faktiskt jag skulle föredra en sådan då lysena kommer längre bak med bättre siktbarhet tycker det är lite otäckt att de sitter så långt fram/under båten faktiskt

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
              Pikeless du menar ljusramp på de nya släpen antar jag som kräver borttagning vid sjösättning tror faktiskt jag skulle föredra en sådan då lysena kommer längre bak med bättre siktbarhet tycker det är lite otäckt att de sitter så långt fram/under båten faktiskt
              Fullt så nära är det sällan nån som kör, lysena syns bra trots att båten sticker ut en halvmeter. Jag har ännu inte blivit påkörd, trots 18 år med Bålstatrailer med fasta lysen. Det är värt massor att slippa hålla på och krångla med ljusrampen ut och in i bagaget. Stor, otymplig och skitig när det är slaskigt ute.

Kommentera

Visst vet jag det KG har haft Gisebo med ramp i många år visst blir den skitig där hade jag betydligt mindre överhäng dock axeln var justerbar längdledes på trailern ganska vettigt bålsta är inte justerbar på det sättet dessvärre.
                Men ingen ide att måla fan på väggen innan krocken än har det inte hänt men jag är betydligt mer uppmärksam på speglarna nu än förut pga detta lugna inbromsningar är regel på ett annat sätt.
                PS retades bara på FNU antar du begrep det! mvh

Kommentera

Verkar som att Flippern kommer få vila ut på en ny Bålsta REG1500 som har sänkt totalvikt till 1450 kg inom kort.

Kommentera

Beställde en ny Bålsta 1500 den 19 Oktober men den har forfarande inte dykt upp.... verkar var lagom seriösa....

Kommentera

Ursprungligen postat av joj Visa inlägg
                      Beställde en ny Bålsta 1500 den 19 Oktober men den har forfarande inte dykt upp.... verkar var lagom seriösa....
                      Jag vet att det var väntetid hos Bålsta den här tiden förra året och i våras. Dom säljer tydligen som aldrig förr och tillverkningskapaciteten räcker nog inte till.

Ring å fråga!

/D

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Sadda, 2025-03-21, 18:29
                      15 svar
                      769 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sadda
                      av Sadda

Startad av mrfisker, 2025-05-29, 07:05
                      4 svar
                      388 visningar