Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Danica / Vulgata 2012
Collapse
X
-
I göteborg har det kläckt ett tag nu, dock ganska sparsamt. Fisken har svårt att uppfatta kläckningarna då det varit för bra väder och sländorna har flugit direkt till strandkanterna. Dagfisket har väl uteblivit ngt men spentfisket har varit helt okej!
-
Såg EN sandslända i helgen när man va och fiskade, så det är inte riktigt igång i sthlm trakten
Lämna en kommentar:
-
det kläcker mängder av vulgator i Lidköpings trakterna, och vid åarna kring lidan osv, har sett lite mindre sländor i uddevalla också, så det har kommit igång nu!
Lämna en kommentar:
-
Toppen ide'!
Jo, vi har haft en första, hyfsad Vulgata kläckning förra måndagen i Björka dammen här i östra Skåne enligt vad jag har hört av fiske vakterna.
Lämna en kommentar:
-
Danica / Vulgata 2012
Tänkte man kunde starta en tråd kring när danican/vulgatan börjar kläcka i vårt avlånga land i år.
Så är det någon som börjar se en kläckning och vart så kan man ju rapportera det här.
Varför inte även rapportera in sin första danica/vulgata fångade firre för året, med bild och och allt.
Taggar: Ingen
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Lämna en kommentar: