Hejsan.. tar en titt i nya FFA-dubbelnummret.. Scirras nya spön ser riktigt vassa ut.. även deras nya jackor.. Spöna är RIKTIGT RIKTIGT snygga.. 10/gånger snyggare en deras Ti & XDA tex.. Dom nya serierna heter SCIERRA HM2 - design Hywel Morgan.. scierras kastgeni samt världsmästare i kasting! finns i 8´ #3 till 12,9´#9 RUGGIT SNYGGA! Den andra serien heter SCIERRAS HMS-design Henrik Mortensen som är Loops förre kast instruktör.. även dessa spön är MYCKET MYCKET SNYGGA!!!! finns i 9´#3-4 till 15,1´ #10-11.. ajg ser fram emot dessa spön! FAN VA SNYGGA DOM ÄR! hoppas dom är bra i kast stilen oxå.. Scirra bara utväcklas mer & mer.. Henrik Mortensen & Hyvel Morgan är 2 av världens bästa flug fiskare/kastare...! Tror ävenm att dom kommer med nya rullar...! OM jag kommer till flugfiskemässan! ska dom bli testade!!!
/Jacke
/Jacke
Bara för att dom är snygga.. Dom suger hårt. Tunga som fan, skummt klinga, och en tung aktion. Dumpa dom. Skulle inte ens vilja grilla korv på dom om jag inte hade en grillpinne. Nej ucsh, jag mår illa när folk nämner scierra.

Kommentera