Ursprungligen postat av Abumatic220
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken flugutrustning har ni?
Collapse
X
-
Hade turen att komma över ännu ett fint gammalt spö från 80-talet, ett Sage RPL 596 för ett tag sedan. Dessutom ett Jensen Magellan 9' #7 på rea. Ett par Loop clw 5/8 får läggas till plus ett par extraspolar till mina kära Loop Trout Graphite...
-
Fenwick Ironfeather #5 Flugspö, inne på 7:e året nu...
Fenwick SilverWings #5 Flugspö, köpte ett nytt spö i storleken mindre för att prova för kul skull... =)
Fenwick SilverWings #6 Flugspö, inne på 7:e året nu...
Fenwick Black NightHawk #6/7 Flugrulle x 2 stycken, samt en extraspole...
(Har även ett nyinköpt Fenwick Ironfeather 9 fot, 6-24 gram haspelspö)
Lämna en kommentar:
-
Har hunnit samla lite redan men favoriten just nu är sameo jade #6 med Danielsson 3w 4seven. Bäst gillar jag en #5 DT lina från Dan tackel på de grejorna.
bosse
Lämna en kommentar:
-
Guideline exp 4 #3 7,6'
Sage LL GIII 590
Sage Approach 590
Sage Approach 790
Sage RPL 796
Vision Silver #7 (spö från Vision Silver kit)
Sage GIII 10150
Fem st Loop Trout Graphite plus en extraspole.
Tre st Loop Xact 5/8 plus två extraspolar.
Två Vision Deep 5/6 plus en extraspole.
Några andra rullar till.
Lite olika linor
osv...
Lämna en kommentar:
-
Favvokombon är utan tvekan
Loop opti #3 7,3" ?
Loop opti creek rulle
Loop opti linan (creek?)
Finns inget mysigare än den setupen i ett mindre vatten.
Till lite större firrar är det loop opti #5, en svart danielsson och loops opti stillwater som är favoriten. Silverbågen får rätta mig om jag fick ngt fel, dessvärre äger han den setupen men har varit snäll och låtit mig drilla fin fisk med den på NZ
Lämna en kommentar:
-
Spö;
Hardy Demon smuggler #5
Hardy Demon smuggler #7
Hardy Demon smuggler #8
Rullar;
Danielsson L5W 4Seven + Extrarulle 6Nine (Till #8 spöet+200m backing)
Danielsson Dryfly Titanium
Linor;
OPST Commando med de tippar jag behöver för att täcka allt jag behöver.
Vill att all min flugutrustning ska gå ner i min carry-on bag
Lämna en kommentar:
-
Jag har ett flugspö som jag fick av en polare för några år sen, Sonic sk3 9,6 6#7, men har ingen rulle å lina. Nån som testat det spöt? Duger det till att kasta stora streamers och mindre gäddflugor?
Lämna en kommentar:
-
Till ädelfisket kör jag med ett loop multi #4-5 och till gädda så kör jag färdigt kit vision big daddy
Lämna en kommentar:
-
Har sneglat lite på Onki. Tycker den ser rätt läcker ut.Ursprungligen postat av mojoman Visa inläggfamiljen fick tillökning nyss
Vision onki #5 och en GT rulle till den, ska bli kul o testa denna när isen släpper
Lämna en kommentar:
-
familjen fick tillökning nyss
Vision onki #5 och en GT rulle till den, ska bli kul o testa denna när isen släpper
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Lämna en kommentar: