Vilken flugutrustning har ni? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken flugutrustning har ni?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Abumatic220
    replied
    Ursprungligen postat av Abumatic220 Visa inlägg
    Guideline exp 4 #3 7,6'
    Sage LL GIII 590
    Sage Approach 590
    Sage Approach 790
    Sage RPL 796
    Vision Silver #7 (spö från Vision Silver kit)
    Sage GIII 10150

    Fem st Loop Trout Graphite plus en extraspole.
    Tre st Loop Xact 5/8 plus två extraspolar.
    Två Vision Deep 5/6 plus en extraspole.
    Några andra rullar till.

    Lite olika linor osv...
    Hade turen att komma över ännu ett fint gammalt spö från 80-talet, ett Sage RPL 596 för ett tag sedan. Dessutom ett Jensen Magellan 9' #7 på rea. Ett par Loop clw 5/8 får läggas till plus ett par extraspolar till mina kära Loop Trout Graphite...

    Lämna en kommentar:


  • hidde
    replied
    Fenwick Ironfeather #5 Flugspö, inne på 7:e året nu...
    Fenwick SilverWings #5 Flugspö, köpte ett nytt spö i storleken mindre för att prova för kul skull... =)
    Fenwick SilverWings #6 Flugspö, inne på 7:e året nu...

    Fenwick Black NightHawk #6/7 Flugrulle x 2 stycken, samt en extraspole...

    (Har även ett nyinköpt Fenwick Ironfeather 9 fot, 6-24 gram haspelspö)

    Lämna en kommentar:


  • nirrebosse
    replied
    Har hunnit samla lite redan men favoriten just nu är sameo jade #6 med Danielsson 3w 4seven. Bäst gillar jag en #5 DT lina från Dan tackel på de grejorna.

    bosse

    Lämna en kommentar:


  • Abumatic220
    replied
    Guideline exp 4 #3 7,6'
    Sage LL GIII 590
    Sage Approach 590
    Sage Approach 790
    Sage RPL 796
    Vision Silver #7 (spö från Vision Silver kit)
    Sage GIII 10150

    Fem st Loop Trout Graphite plus en extraspole.
    Tre st Loop Xact 5/8 plus två extraspolar.
    Två Vision Deep 5/6 plus en extraspole.
    Några andra rullar till.

    Lite olika linor osv...

    Lämna en kommentar:


  • Gurchan
    replied
    Favvokombon är utan tvekan

    Loop opti #3 7,3" ?
    Loop opti creek rulle
    Loop opti linan (creek?)

    Finns inget mysigare än den setupen i ett mindre vatten.

    Till lite större firrar är det loop opti #5, en svart danielsson och loops opti stillwater som är favoriten. Silverbågen får rätta mig om jag fick ngt fel, dessvärre äger han den setupen men har varit snäll och låtit mig drilla fin fisk med den på NZ

    Lämna en kommentar:


  • BoobieNewbie
    replied
    Spö;
    Hardy Demon smuggler #5
    Hardy Demon smuggler #7
    Hardy Demon smuggler #8

    Rullar;
    Danielsson L5W 4Seven + Extrarulle 6Nine (Till #8 spöet+200m backing)
    Danielsson Dryfly Titanium

    Linor;
    OPST Commando med de tippar jag behöver för att täcka allt jag behöver.
    Vill att all min flugutrustning ska gå ner i min carry-on bag

    Lämna en kommentar:


  • RUSTY HOOK
    replied
    Jag har ett flugspö som jag fick av en polare för några år sen, Sonic sk3 9,6 6#7, men har ingen rulle å lina. Nån som testat det spöt? Duger det till att kasta stora streamers och mindre gäddflugor?

    Lämna en kommentar:


  • wex
    replied
    Till ädelfisket kör jag med ett loop multi #4-5 och till gädda så kör jag färdigt kit vision big daddy

    Lämna en kommentar:


  • Haspelmannen
    replied
    Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
    familjen fick tillökning nyss

    Vision onki #5 och en GT rulle till den, ska bli kul o testa denna när isen släpper
    Har sneglat lite på Onki. Tycker den ser rätt läcker ut.

    Lämna en kommentar:


  • mojoman
    replied
    familjen fick tillökning nyss

    Vision onki #5 och en GT rulle till den, ska bli kul o testa denna när isen släpper

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X