flugfiskeknutar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

flugfiskeknutar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Varsågod.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

ja jag hoppas verkligen det är dit vi ska annars får man dra dit själv=)Blir lätt att man får köra själv när man är nyinflyttad till ett ställe hahahaha
      Ursprungligen postat av nerylf Visa inlägg
      Får du råd så se förfan till o fiska strömmen! Var där i helgen o körde strömmen i söndags, har ratat det "konstgjorda" vattnet, men satan va roligt det va. Väldigt varierat ned många forsnackar osv.

Ska du fiska fluga kan jag rekommendera Gategylet, fiska av kanterna på näckros bältena. Vitt, oranget o oliv funkar fint på zonker iaf. De har en del flugor i shopen där uppe med för vettiga pengar.

Skitfiske på dig!
      sigpic

Kommentera

Glömde ju att tillägga att mitt nya spö kom idag=) Var lite nrvös att jag ej skulle hinna få det innan helgen men det var på håret hahaha:P skitfiske osså
        sigpic

Kommentera

Juste! Då får man gratulera till nya pinnen då. Och bra timing blev det oxå.
          What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ska bli såå sweet att få prova det till helgen=)Vill premiärkasta var vi nu ska fiska...Det blev ett abu 9` 56 4 delat
            sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av fiskaren!, 2010-02-26, 20:27
            29 svar
            3 160 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg s1lvertungas  
            Arbetar...
            X