Dags att köpa vadare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dags att köpa vadare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Absolut blir det o.k. Andas vadare i sig är ju inga under av värme förmåga direkt. De kan väl jämföras i det fallet med PVC vadare.

Dessutom förhindrar några lager kläder något att blod cirkulationen i de delar av dig där strömmen trycker på minskar eftersom de också fungerar som en liten buffert där.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-09-17, 11:55.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Jag beställde VISION Vadar Kit - Kura byxa + Hopper sko för 2995:-. Men nu hade de inte Kura byxan i min storlek så vi kom överens om ett par andra byxor och till ett bra paketpris med dojorna för 3299:-

Kommentera

O.k. vilka brallor blev det nu då?

Kommentera

Ja jösses vad var det för brallor nu då???
          De var bra i alla fall. Så mycket minns jag. Så det var inget nedköp i alla fall.

Jag var egentligen från början ute efter Orvis vadare. Men det hade de inte hemma på lager. Så då blev det Vison eftersom jag vill ha vadarna lagom till resan till Hökensås.
          Senast ändrad av Haspelmannen; 2012-09-17, 12:09.

Kommentera

Ja jösses, Capricorn kan man lita på.
            Skickade min vadarbeställning på förmiddagen. Nu fick jag ett bekräftelsemejl på att grejerna är ivägskickade.
            Nu är det bara at hoppas vadarna passar och inte är för stora så jag får skicka tillbaka och hålla på.

Kommentera

Ursprungligen postat av Vidar Visa inlägg
              Ja jösses, Capricorn kan man lita på.
              Skickade min vadarbeställning på förmiddagen. Nu fick jag ett bekräftelsemejl på att grejerna är ivägskickade.
              Nu är det bara at hoppas vadarna passar och inte är för stora så jag får skicka tillbaka och hålla på.
              Storlek Large. Normalbyggd och 177. Är nog tur att det finns hängslen på brallorna

Kommentera

Ursprungligen postat av Wadman Visa inlägg
                Storlek Large. Normalbyggd och 177. Är nog tur att det finns hängslen på brallorna
                Ja vi får väl se om jag behöver byta till M när grejerna kommer. Jag känner en viss tveksamhet till L... men vi får se. Som sagt tur att det finns hängslen i sådana fall.

Kommentera

Idag har vadarna kommit. Snacka om snabb leverans då jag beställde dom igår förmiddag.
                  Nu ska jag bara ned och hämta ut paketet och prova om de passar eller om jag måste byta till en mindre storlek.

Kommentera

Oj! Snacka om express leverans!!! Wittlock? Se och lär.

Håller tummarna för att brallorna passar nu då?

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
                      Oj! Snacka om express leverans!!! Wittlock? Se och lär.

Håller tummarna för att brallorna passar nu då?
                      He he he jo jag tänkte också på Wittlock. De behöver lära sig mycket när det gäller service och leverans om det över huvud taget ska kunna överleva på sikt. Som företagare måste man kunna det där och verkligen ge allt för sina kunder. Konkurrensen på nätet är stenhård.

Det finns idag typ bara två näthandlare som jag beställer ifrån och det är Capricorn och Mistpool.

Ja nu hoppas jag att de ska passa. Är dock en aning orolig då det är ett gränsfall om jag verkligen behöver L. Men hur det än blir så blir det nog bra i slutändan.

Nu ska jag iväg och äntligen hämta ut paketet.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
                      3 svar
                      607 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                      2 svar
                      131 visningar
                      0 gillar