Säger som Micke. Det viktiga är att du känner dig tillfreds med köpet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Litet spö, liten rulle?
Collapse
X
-
Hehe.
Det vet jag ju inte ännu.
Men antagligen fungerar den tillräckligt bra för en som nästan har hela resan framför sig, och som ännu inte vet sina egna materialkrav
Den resan känns låååååång, luuuuugn och skööööön.
Ska försöka komma ihåg att återknyta till tråden med mina intryck, när rullen väl anlänt och hunnit blivit torrtestad om ni vill.
Men testad på allvar kommer den troligen inte bli förräns den 26tte Maj.
Då kan man säga att oskulden kommer ryka på riktigt.
Kommentera
-
Nu har ju trådskaparen redan köpt en rulle. Men om det finns fler som är intresserade av en liten flugrulle så är det riktigt bra pris på denna..
Kommentera
-
Den lär du bli nöjd med. Du såg att de säljer ut Imago IPT treorna j-kligt billigt också ( 1399 kr ), om priserna nu stämmer. Capricorn har rea på spöna också, men där kostar en trea 3799 kr.Ursprungligen postat av Sittin Visa inläggOjojoj... nu brann säkringen.
Jag råkade köpa Gaian oxo
Kommentera
-
Tack så jävla mycket för det tipset. Nu kommer det snart brinna i plånboken igen!Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggNu har ju trådskaparen redan köpt en rulle. Men om det finns fler som är intresserade av en liten flugrulle så är det riktigt bra pris på denna..
http://www.skeppamarin.se/index.php?...product_id=673
Kommentera
-
Häller lite bränsle på tråden.
Igår kom rullen hem.
Jäklar vad liten och nätt den var. Det påminde om att hålla i en nyfödd, om man inte gjort det på ett länge. Ni vet känslan av att skada godset bara man tar i det
Fin och lätt som attans (trots 3.5 g mer än i annons).
Jag reagerade på högt klickljud (trots min okunskap) men efter lite googlande läste jag mig till att rullen ska slitas in och ljudet kommer avta en del. Samt att när lina kommer på kommer den att låsa in en del av ljudet.
Men nåt jag inte hittar är om det går att köpa extraspolar. Vågar inte ens prova att trycka av spolen efter att jag skruvat av "spolmuttern".
Vet ni?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
|
2 svar
173 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Jansson00
2026-02-11, 14:48
|
||
|
Startad av PrN-Sweden, 2026-05-19, 08:09
|
1 svar
282 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Backslag
2026-05-25, 19:22
|
||
|
Startad av Eckiseck, 2026-06-10, 15:51
|
1 svar
304 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Pulithey1979
2026-07-09, 05:35
|
Men nu har jag grejor jag åtminstone måste testa ordentligt innan jag köper på mig mer.
Kommentera