Fiskebutik i Göteborg? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskebutik i Göteborg?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Alsbäck_ Visa inlägg
    visst mete ligger stjärtås i topp med. men vill du ha ett bra sortiment och sjukt sköna grabbar till personal ska du åka tilll Tajtlajn i kållered ! =)

Är det en ny butik eller? aldrig hört talats om dom.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
      Är det en ny butik eller? aldrig hört talats om dom.
      Före detta Sportfiske butiken...
      There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...

Kommentera

Ursprungligen postat av ~FB~Pike Visa inlägg
        Före detta Sportfiske butiken...

Ok, för jag har för mig att det var en butik där tidigare som var komplett värdelös. Är den inne i gallerian? För då är det samma. Fast de kanske har ändrat personal och utbud eftersom de bytt namn.

Kommentera

Stjärnås rocks

Kommentera

Ursprungligen postat av hasso69 Visa inlägg
            EL-GE vinner pris för suraste idioter till personal, bojkotta svettläppen, surkäringen å flintgubbjäveln som skäller ut folk som frågar efter Rio-tafs... Strömwalls is da shit!
            Lite väl elakt eller? Precis som att Sonny alltid är öppen och trevlig som en vårvind, nej du..

Alla är människor, alla får ha en dålig dag. Kanske var det så att du var otrevlig? (Jag säger inte att du var det alltså)

ElGes är inte mitt närmsta val, men ofta mitt första, just för att om man är trevlig själv så får man himla bra hjälp, och det är bra priser.

Jag har haft dåliga erfarenheter av i princip alla fiskeaffärer i götet under åren, Skulle aldrig säga att alla i en affär är hjärndöda för det.

Var inte rädda för att gå till ElGes, eller nån annan fiskeaffär i Göteborg för den delen heller. Varje butik har sina godsaker!

Edit/ såg att du skrivit strömvalls och inte stjärnås. Och visst är den äldre mannen störtskön på strömvalls, handlade där en del förr just på grund av detta, men det är ganska tunt med prylar tycker jag, menmen, alla har sina godsaker som sagt!
            Senast ändrad av Bowen; 2007-08-29, 16:16.
            Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
            &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
            ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
            Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Även jag störde mig på den äldre damen på elge tidigare, surare uppsyn får man leta efter. Nu har jag som tur är inte sett henne på ett tag. Tycker att butiken generellt ryckt upp sig rejält med åren och när jag var där senast i fredags blev jag riktigt nöjd. Åkte dit mitt på dagen så jag var ensam i butiken och fick excellent service

Kommentera

Ursprungligen postat av up_in_flames Visa inlägg
                Även jag störde mig på den äldre damen på elge tidigare, surare uppsyn får man leta efter. Nu har jag som tur är inte sett henne på ett tag. Tycker att butiken generellt ryckt upp sig rejält med åren och när jag var där senast i fredags blev jag riktigt nöjd. Åkte dit mitt på dagen så jag var ensam i butiken och fick excellent service
                Jag saknar tanten, tycker hon var så läcker på något vis. Snygg helt enkelt.
                Fabrikör Stava rules...

Kommentera

ElGe = Bra utbud av en blandad kompott, men noll koll på att ha kontinuitet på sortimentet. Delvis efterbliven personal tyvärr, men blivit mycket bättre. En affär där det lite udda sortimentet finns att hitta, hittar du inte det du söker på annat håll, prova då ElGe.

Stjärnås = Inte varit där på ett par år. Då var personal under all kritik, nu vet jag inte, men förhoppningsvis bättre.

M & M = Trevlig personal, men magert utbud av mycket.

Björlande = Bitvis trevlig personal, främst "chefen" som löser det mesta. En hel del elektronik, mycket havsfiske m.m.

Tajt lajn i Kållered = Tidigare den klart bästa personalen men ganska enkelriktat sortiment mot havsfiske. Nu riktigt sköna grabbar och helt (för storleken) okej sortiment, dock inte för den som metar.

Strömwalls = Sällan där. Bra personal, men skralt utbud.

När jag väl köper något i butik så blir det främst Kållered, men även Björlanda och om jag har lång stubin och tolerant själ ElGe.
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Sturgeon Visa inlägg
                    ElGe = Bra utbud av en blandad kompott, men noll koll på att ha kontinuitet på sortimentet. Delvis efterbliven personal tyvärr, men blivit mycket bättre. En affär där det lite udda sortimentet finns att hitta, hittar du inte det du söker på annat håll, prova då ElGe.

Stjärnås = Inte varit där på ett par år. Då var personal under all kritik, nu vet jag inte, men förhoppningsvis bättre.

M & M = Trevlig personal, men magert utbud av mycket.

Björlande = Bitvis trevlig personal, främst "chefen" som löser det mesta. En hel del elektronik, mycket havsfiske m.m.

Tajt lajn i Kållered = Tidigare den klart bästa personalen men ganska enkelriktat sortiment mot havsfiske. Nu riktigt sköna grabbar och helt (för storleken) okej sortiment, dock inte för den som metar.

Strömwalls = Sällan där. Bra personal, men skralt utbud.

När jag väl köper något i butik så blir det främst Kållered, men även Björlanda och om jag har lång stubin och tolerant själ ElGe.
                    Håller med dig Efterbliven personal på ELGE, man tror man hamnat på Lillhagen. Den absolut goaste personalen möter man på TajtLajn i Kållered även om de har lite dyrare priser än andra. Jag skiter ofta i priset bara jag har roligt i butiken med personalen - det betyder allt för mig.
                    Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Så rätt så.

Vill man bara ha något, så köper man på internet!

Men vill man få en härlig upplevelse så besöker man en butik med trevlig personal. Då väger några fjuttiga slanta lätt mot att få service och en skön pratstund.

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
                      Håller med dig Efterbliven personal på ELGE, man tror man hamnat på Lillhagen. Den absolut goaste personalen möter man på TajtLajn i Kållered även om de har lite dyrare priser än andra. Jag skiter ofta i priset bara jag har roligt i butiken med personalen - det betyder allt för mig.
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av boogieman77, 2003-10-09, 07:52
                      29 svar
                      4 951 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sundström76