Håller me ovanstående person..Stradic gtm-ra har jag och har pelat på den som attan nu efter mässan..Gud va skön den e..Men tror att dom e perfekta. Sen finns det ju lite billigare modeller som t.ex Super gt rullarna eller vad dom heter
Till det fisket borde väl rätt många rullar funka, bara de inte e förstora och har en bra lättåtkommlig broms. Det e ju inget fiske jag tycker man behöver en så fet rulle till ivf.
jag håller inte med tidigare talare, tycker att en 2500 är rätt motiverat vid sutar metet, id, och brax. storleken skiljer sig inte så mycket mellan en 1000 och 2500 storlek. funkar gör det väll med massa saker eller? men rulle som jag kan tänka mig att rekomendera är fortfarande stradicen. lycka till med sökandet!
Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
jag håller inte med tidigare talare, tycker att en 2500 är rätt motiverat vid sutar metet, id, och brax. storleken skiljer sig inte så mycket mellan en 1000 och 2500 storlek. funkar gör det väll med massa saker eller? men rulle som jag kan tänka mig att rekomendera är fortfarande stradicen. lycka till med sökandet!
Det är säkert en jättebra rulle men jag hade aldrig lagt så mycket pengar på ett så lätt fiske, känns lite overkill. Sen e det väl nästan en matsh-rulle med den utväxlingen, eller?
Det är säkert en jättebra rulle men jag hade aldrig lagt så mycket pengar på ett så lätt fiske, känns lite overkill. Sen e det väl nästan en matsh-rulle med den utväxlingen, eller?
klart den går som matsh-rulle med den utväxlingen. men det är inga som helst problem att köra en sån rulle även för feeder metet efter ovangivna arter. 1200 är ju inte en sjuk summa för en rulle tycker iaf inte jag, är studerande med lite pengar, har man intresset för prylar och fiske så finner man pengarna=) jag fick höra "bra killar ska har bra grejer" när jag var typ 12:år och detta har betsatt fast sig=)
Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Vetefan, ser fortfarnde inte meningen med denna rulle till det fisket om man inte känner att man har lite för mycket pengar.
Hade köpt en Okuma Inspira eller varför inte en Okuma Interceptor Pro och lägga pengarna på ett bra specimen-spö ist. Men det e ju min åsikt....
Kommentera