Ursprungligen postat av Santa
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tips på bra karpsäck ?
Collapse
X
-
Har exakt samma fråga, hur gör man för att tvätta säcken på bästa sätt?Ursprungligen postat av mrlyden Visa inläggKöpte idag en BFT gäddsäck men kom att tänka på hur den kommer lukta fisk efter några säckningar/vägningar. Hur gör ni för att hålla den fräsch?
Kommentera
-
Inte enligt morsanUrsprungligen postat av Flodebanan Visa inläggSäckar, vågnät, håvnät, mattor och vågpåsar skall lukta fisk!
Kommentera
-
Då kan hon tvätta dom själv, mina är MiPUrsprungligen postat av mrlyden Visa inläggInte enligt morsan
sigpic
Kommentera
-
Vad väger en BFT gäddsäck?Ursprungligen postat av mrlyden Visa inläggKöpte idag en BFT gäddsäck men kom att tänka på hur den kommer lukta fisk efter några säckningar/vägningar. Hur gör ni för att hålla den fräsch?
Kommentera
-
Jag använder säck mer och mer sällan - inte bara för att jag får färre och färre karpar..
Dels blir de (ofta) som galna när de vilat upp sig. Dels tycker jag att det är roligare att ha en blixtbild på en nattfångad fisk, då kommer man ihåg omständigheterna bättre. Slutligen har jag svårt att sova när jag oroar mig för att karpen i säcken kan komma till skada, t.ex. genom syrebrist i strandkanten eller liknande."A little learning is a dangerous thing; drink deep" Alexander Pope 1709
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
|
3 svar
194 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg