Kärlek! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kärlek!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kärlek!

Hej! Jo det är ju så här ni som känner igen mig på detta forum vet ju att jag hela tiden bollar för ytfiske, vilket jag anser vara grymt utav bara h*lv*te

Men nu är det så här att dom senaste 3 dagarna har jag jerkat med ett 8 fots spinnspö och buster2. Jag har aldrig vart med om nått liknande förut. Jag har fått MASSA Gädda varje dag nu, alla utom en på buster jerk. Jag har fått större fisk på 3 dagar än vad jag fick hela förra året. Ingen under 3 och ingen över 8, än så länge. Bommade en stor MILF idag som slet av tafsen. Vilket var ju synd då den fisken jämfört med dem andra jag fått kändes gigantisk. Hade en milf som slog skallen i båten igår med.

Blir mycket tjafs nu, men var bara tvungen att skriva av mig. Ytfiske och jerk ger såna JEKLA hugg utan dess like.

Och bor i vi inte i ett underbart land där i stort sett vem som helst bara kan gå ut genom dörren och fiska Gädda. Hur många fiskare i andra länder har det så bra. Underbart land med underbar Gädda precis utanför dörren mer eller mindre. Många gånger så tycker jag Sverige suger ( vintern ) men vilka sjöar vi har. Vilka vackra kvinnor, vilka gäddor.

Skitfiske!

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
3 svar
2 871 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Swangsta  
Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57