"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Highbeam
    replied
    Jag har aldrig fått några extra avgifter. Dyraste jag beställt är 2000kr. Har beställt flera gånger 5 par skor i ett paket oxå.

Lämna en kommentar:

• johanbergqvist
    replied
    Ok, låter kanon Har du fått betala när du hämtar ut paketen? Men är det storleken på paketen det handlar om eller priset? För som sagt varje paket är värt runt 100kr, dock är där ett paket som är värt typ 200kr, och där råka ligga 3 rullar lite drag osv, så tror de paketet kommer vara stort.

Lämna en kommentar:

• Highbeam
    replied
    Risken är nog 0,2%. Jag har 300+ aliexpress ordrar och aldrig på några extra avgifter.

Lämna en kommentar:

• johanbergqvist
    replied
    Har nu beställt svin mycket fiske saker från Aliexpress. Allt blev runt 1500kr. Jag köpte små paket från 13 olika butiker varav varje paket var värt dryga 100kr. Risk att åka på tradiga avgifter? Ni som kan, skriv!

Lämna en kommentar:

• Nuzebel
    replied
    fick hem 2x http://www.ebay.com/itm/1x-11-1-Ball...item3ce310e1be

fan de känns riktigt trevliga

Lämna en kommentar:

• steffelol
    replied
    Ursprungligen postat av hillbilly_joe Visa inlägg
    Hur upplever du tjockleken på den? Bör man går ner eller håller den utsatt tjocklek?

För 108 spänn är rena klippet för 500 meter
    Jag har samma lina och upplever att den är riktigt riktigt tunn och fin!

Lämna en kommentar:

• hillbilly_joe
    replied
    Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
    Kört mycket med 4trådig/flätad lina från kina och de håller och är riktigt prisvärda med tanke på kvaliten. Men efter att jag testade deras 8trådiga/flätade kommer jag aldrig köra 4trådig/flätad lina igen.

8trådiga låter mycket mindre mot spöringarna när man vevar in linan, kastar lite längre, suger upp mindre vatten.

Köpt alla mina kinalinor från denna säljare och har bara gott att säga om honom.
    http://www.ebay.com/itm/Super-Strong...item747a7e7097
    Hur upplever du tjockleken på den Gös_Hasse ? Bör man går ner eller håller den utsatt tjocklek?

För 108 spänn är rena klippet för 500 meter

Lämna en kommentar:

• Serigös
    replied
    Kan starkt rekommendera denna säljare, riktigt bra jiggar och skallarna är av bra kvalite med en grym spinnerblade under som ger jiggen ett liv som retar abborrarna

Jiggarna "relax liknande"

Jiggskallarna, finns i 10, 14, 21g (10g är prisvärdast)

Fick hem grejerna på 2,5 veckor, välpaketerade och snyggt.

Går att ta bort spinnerbladen för de som vill fästa en stinger
    Senast ändrad av Serigös; 2014-07-01, 13:13.

Lämna en kommentar:

• Lunuz
    replied
    Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
    Kört mycket med 4trådig/flätad lina från kina och de håller och är riktigt prisvärda med tanke på kvaliten. Men efter att jag testade deras 8trådiga/flätade kommer jag aldrig köra 4trådig/flätad lina igen.

8trådiga låter mycket mindre mot spöringarna när man vevar in linan, kastar lite längre, suger upp mindre vatten.

Köpt alla mina kinalinor från denna säljare och har bara gott att säga om honom.
    http://www.ebay.com/itm/Super-Strong...item747a7e7097

Låter kanon!

Lämna en kommentar:

• Serigös
    replied

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
1 689 svar
369 330 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30