Ursprungligen postat av KN
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Recensionstråd
Collapse
X
-
Dom verkar inte finnas längre, har du ngn färsk länk? Borde ju finnas lite andra med, kan man ju tycka. Skulle vara roligt att pimpa upp Ali dragen lite hemma.
Ursprungligen postat av Serigös Visa inläggTittar du längre bak i tråden har jag inkl. flera andra köpt Vicke kopior som är riktigt bra!
Kommentera
-
Första gången jag åker på moms, tull och Postnords avgift för tulldeklaration.
Väldigt kul när jag köpt 2 rullar till pimpelfisket för 400 kr och nu åker på en extra utgift på omkring 250 kr... vad jag kunnat räkna ut det till.
Det märkliga att jag fått en avi utan specificerat belopp - bara info om att jag måste betala när jag hämtar försändelsen. Mycket märkligt.
Någon mer som råkat ut för ovanstående?sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Dessa är de enda jag hittar idag.Ursprungligen postat av KN Visa inläggDom verkar inte finnas längre, har du ngn färsk länk? Borde ju finnas lite andra med, kan man ju tycka. Skulle vara roligt att pimpa upp Ali dragen lite hemma.
Kommentera
-
Det är maffian du har att göra med, man frågar inte man bara betalar.Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggFörsta gången jag åker på moms, tull och Postnords avgift för tulldeklaration.
Väldigt kul när jag köpt 2 rullar till pimpelfisket för 400 kr och nu åker på en extra utgift på omkring 250 kr... vad jag kunnat räkna ut det till.
Det märkliga att jag fått en avi utan specificerat belopp - bara info om att jag måste betala när jag hämtar försändelsen. Mycket märkligt.
Någon mer som råkat ut för ovanstående?
Kommentera
-
I've been given an offer I can't refuse...Ursprungligen postat av Serigös Visa inläggDet är maffian du har att göra med, man frågar inte man bara betalar.
sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Been there done that, postnords avgift är alltid rolig 100kr oberoende av värde.Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggFörsta gången jag åker på moms, tull och Postnords avgift för tulldeklaration.
Någon mer som råkat ut för ovanstående?
Kommentera
-
Numera är Postnords avgift 125 kr...Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2016-03-22, 08:20.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Ouch, taskigtUrsprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggNumera är det Postnords avgift 125 kr...
Kommentera
-
Hmmm, 100st för 2000kr. Inte direkt billigt och lite för många. Borde ju finnas andra som säljer dom. Svårt att söka.Ursprungligen postat av Serigös Visa inläggDessa är de enda jag hittar idag.
http://www.aliexpress.com/item/100pc...0-13efcfe8d4f3
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 874 visningar