Ny jerkbaitrulle! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny jerkbaitrulle!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

om du har 2000:- å lägga så köper du en ambassadeur JB och nya fina sintrade bussningar. och ja tror fan pengarna räcker till en buster jerk också.

där har du en perfekt lösning.

Kommentera

Sportfiskeboden VC pike är nog den bästa standard ambassadeur du kan köpa för jerk fiske. Läs senaste fisheco där den testas

Kommentera

föredrar ni låg eller vanlig?

Kommentera

tjena jag personligen föredrar lågprofil. Har ganska små händer så rund rulle faller mig inte i smaken. Jag har både en toro och en lexa. Lexan är så mycket skönare

Kommentera

Jag hade valt Ambassadeur 5601C Predator, har själv Ambassadeur 5601 JB och predatorn ska ju vara bättre.
            Jag trodde att rullen skulle vara högre eftersom jag läste att det var flera som som skrev att dom har små händer och att det inte är skönt osv, jag är 15 så jag har inga inga monster händer men jag hade inget problem alls! Så låt dig inte avskräckas utav det. Det bästa vore ju om du kunde känna på dom i butik!

Kommentera

Köp en jb, då kan du dessutom trimma den om du skulle känna att du vill uppgradera.
              Toron kastar bra och håller, men bara för att det är en lågprofil så behöver den inte va skön att hålla om...
              Det är fanimig den värsta rullen jag haft att hålla om!

Kommentera

köp en rund ambassadeur och stöd "made in sweden"
                jag har en predator och då jag gillar den så är det ju inte direkt någon kast kannon.
                min ge fan i våra vatten 2012 kastar som en raket om man jämför, hmm kanske för att det ÄR en raket?

Kommentera

Jag skulle vilja påstå att en rund rulle är nog bäst när det gäller konstruktion, känsla, komponenter, osv. Listan med fördelar kan göras ganska lång.

Idag finns tillräcklig kraftiga lågprofilare som klarar det mesta. Mina fav. rullar finns inte med på listan, men jag har haft eller fiskat med alla rullar som finns på din lista ändå och av dem jag skulle välja toron, inte för att den är bäst av dem alla, utan för att jag gillar den mest och jag kan den fiskerulle rätt bra med alla nackdelar och fördelar den har. Sen jag vet inte om komponenterna håller lika bra kvalité som komponenterna på andra rullar i din lista....

Det du måste göra är skaffa en egen favorit. Det är klart att vi hjälper till, men vi kan inte välja rulle åt dig för att det finns risk att du kan bli besviken ...

Dessutom, detta ämne är utan tvekan det mest debatterade här på FS, så om du söker på det då kommer du att få många träffar och riktiga intressanta trådar. Det räcker med att skriva jerkrulle eller jerkbaitrulle i sökfältet.

Häls /T
                  Senast ändrad av tonyex; 2013-09-23, 20:39.

Kommentera

Om du skulle välja toron så kan du få den nya till samma pris som den gamla du har länkat till.

Vilken rulle du ska välja? Mina cent går till toron om du vill ha lågprofil, JB om du ska ha rund.
                    http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                    3 svar
                    2 874 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Swangsta