SureCatch med jiggsvans?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SureCatch med jiggsvans??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• SureCatch med jiggsvans??

har ett bete jag köpt begagnat genom detta forum, är en wobbler med en jiggsvans i bakändan. Står SureCatch på den å gillar den skarpt..visst är PB taget med denna men inte så mycket mer men tror man att det ska funka så funkar det ju...eller hur?
    skulle vilja ha fler färger av detta bete, eller kanske få tag på liknande beten...
    Nu är jag inte bara ute efter bara namnen utan helst även vart ja kan få tag i dom!
    Dont u ever argue with an idiot cause he/she will only drag u down to his/hers level and beat u with experience

Ursprungligen postat av frazzeribba
    har ett bete jag köpt begagnat genom detta forum, är en wobbler med en jiggsvans i bakändan. Står SureCatch på den å gillar den skarpt..visst är PB taget med denna men inte så mycket mer men tror man att det ska funka så funkar det ju...eller hur?
    skulle vilja ha fler färger av detta bete, eller kanske få tag på liknande beten...
    Nu är jag inte bara ute efter bara namnen utan helst även vart ja kan få tag i dom!
    http://www.attitudebaits.com/ :P
    No Pain No Gain

Kommentera

surecatch finns bla. på järnaffären i valbo dom ahr i stort sätt hela deras sortiment tror jag. Själv så skulle jag satsa på att köpa zalt-tail eller dyl. OM det nu skulle vara med svans.
      Fish On!

Kommentera

Ursprungligen postat av Ixu
        surecatch finns bla. på järnaffären i valbo dom ahr i stort sätt hela deras sortiment tror jag. Själv så skulle jag satsa på att köpa zalt-tail eller dyl. OM det nu skulle vara med svans.
        Har inte Zalttail utgått pga att det inte fanns en köft som köpte den typ?
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
          Har inte Zalttail utgått pga att det inte fanns en köft som köpte den typ?
          det är fullt möjligt. Kom bara på modellen när han nämde den han prata om. Det kan gått och väl ha utgått
          Fish On!

Kommentera

Tror Lasse på nya sporting har ett par SureCatch med jiggsvans. Är inte helt hundra. Ring till honom och kolla. Dansken brukar vara där och droppa av lite "skit" med jämna mellanrum.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
            3 svar
            2 874 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Swangsta  
            Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57