Rosa buster - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rosa buster

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Rosa buster

hej köpte en rosa buster med blå rygg och blåa streck på sidan när jag var på mässan.
    sumpade tyvär draget vid fiske i under påskhelgen och undrar vilken butiks färg detta var.

tacksam om någon kunde svara på detta och kanske kan lägga in en länk så jag kan köpa ett nytt.

tack på förhand.

Hej jag är ganska säker på att du menar den färgen som Helenius hade tagit så många stora på om det är den färgen du menar så finns den bara att köpa i sportfiskeboden i Täby. Jag jobbade i deras monter på mässan. www.sportfiskeboden.com men de har lite problem med sin webbshop nu det bästa vore att åka dit och köpa en

Kommentera

Tror

Ursprungligen postat av Mothugget Visa inlägg
      hej köpte en rosa buster med blå rygg och blåa streck på sidan när jag var på mässan.
      sumpade tyvär draget vid fiske i under påskhelgen och undrar vilken butiks färg detta var.

tacksam om någon kunde svara på detta och kanske kan lägga in en länk så jag kan köpa ett nytt.

tack på förhand.
      att detta är en finsk kombination från början... Hörde dock att det var nån svenska handlare som tagit in men jag vet inte vem. Finns som sagt i det flesta finska butiker...

Kommentera

färgen du söker heter 886 kallas även sal 25, det tråkiga är att den har utgått, (prata med cwc tidigare idag), fick själv tag i 4 st idag, så det är bara att söka runt ibland butikerna.
        kapten rödskägg
        http://www.kaptenrodskagg.se
        http://kaptenlarson.blogspot.se

Kommentera

när jag läser din sökning av buster igen så är det nog inte samma som jag i tidigare inlägg beskrev, denna jag skrev om har grönt "hövve" blårygg rosa sidolinje och silver buk med svarta prickar över hela kroppen. "sorry"
          kapten rödskägg
          http://www.kaptenrodskagg.se
          http://kaptenlarson.blogspot.se

Kommentera

Sportfiskeboden har dessa.....och är inte slut

Kommentera

Färgen ni hänvisar till är faktiskt en finsk specialitet ursprungligen beställd av Importören Tampereen Kalastusväline Oy. Den har definitivt INTE gått ur produktion, men brukar säljas slut mycket fort då det kommer några...var även själv tvungen att plocka upp ett par rakt från Tammerfors då det inte gick att hitta här i H:fors.

Färgen är en fullträff!
              Bättrade mitt PB 3 gånger under samma dag (8,5 , 9,45 o. 9,7kg + 3st. över 5kg) med detta drag i januari, just förrän havet frös slutligen igen för den gångna vintern.
              December o. Januari var i allmänt jävligt svåra, men denna Buster(kallas här Gay-pink, översatt) samt färgen Nemo härjade helt överlägset..
              -räddade faktiskt en annars urusel gäddfiske-säsong.

Bild:
              Bifogade filer

Kommentera

ett tips är att vända sig till ngn av våra eminenta betesbyggare, inte nog med att dom har superfina beten, du kan ju specialbeställa färger och få betet precis som du vill. förutom att du får ett bete som är helt unikt, så har du själv varit med och skapat förgsättningen. sjukt mycket roligare att ta en gädda på ett sånt bete (tycker jag i alla fall).
                achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                \m/

Kommentera

Vad är igentligen anledningen till att en helt onaturlig färg såsom nemo eller gaybustern sägs vara bra? Borde inte naturliga vara det bästa?

Varenda gång jag slänger på något färgglatt så tror jag aldrig på betet.. Inte bra kanske, att inte tro på sitt bete..
                  Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                  &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                  ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                  Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
                    Vad är igentligen anledningen till att en helt onaturlig färg såsom nemo eller gaybustern sägs vara bra? Borde inte naturliga vara det bästa?

Varenda gång jag slänger på något färgglatt så tror jag aldrig på betet.. Inte bra kanske, att inte tro på sitt bete..
                    Haha Gaybuster, lät så roligt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                    3 svar
                    2 874 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Swangsta