Jack Sheldon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jack Sheldon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag tror det är några här som faktiskt känner"Jack Sheldon",, utan att veta det.
    Den vise talar om vad han sett, dåren vad han hört

Kommentera

Man kan väl inte påstå att HI-sport har ett bra utbud? Jämfört med en bensinmack?

Inte för att jag brusar upp för det men att alltid ha "halva priset" på saker som aldrig kostar det som man säger är ordinarie pris, är ju falsk marknadsföring.....och det är ju OLAGLIGT

Kommentera

Ursprungligen postat av Lasselano Visa inlägg
        Man kan väl inte påstå att HI-sport har ett bra utbud? Jämfört med en bensinmack?

Inte för att jag brusar upp för det men att alltid ha "halva priset" på saker som aldrig kostar det som man säger är ordinarie pris, är ju falsk marknadsföring.....och det är ju OLAGLIGT
        Ja, det är faktiskt otroligt frustrerande även för oss som arbetar där... Några har även pratat med folk högre upp i kedjan, men det hjälper sällan. På grund av det försöker många av oss att inte sälja det egna märket överhuvudtaget om inte kunden insisterar... I vår butik har vi även tagit ner allt som säger "halva priset" på fiskesidan i ett rebelliskt försök att vara lite ärliga mot kunderna och bara märka upp prylarna med "utpriset" och inte det "ordinarie priset".

Kommentera

Mellan varven har HI-Sport fiskeprylar som verkligen är halva priset. Men då måste du veta innan du handlar vad grundpriset ligger. Rapala vobblers kan man hitta till riktigt låga priser.
          Även ibland haspelrullar. Speciellt bra när dom just går ner från 75 % till 50%.
          Gäller bara att känna på prylarna och sen vara vaksam.
          Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

angående jack sheldon...

hej-har själv ett antal jack sheldon spön o är tvärnöjd med dessa...det äldsta är ca 5 år...inga problem alls. rullarna vet jag inte så mycket om men chansade idag på en sheldon ultra600 rulle för 180:- efter rabatten på 70%...återkommer med utvärdering på rullen....

Kommentera

Jag köpte en jack sheldon rulle där för 700 ord pris 1400. jag har fiskat med den hela sommaren och är ganska nöjd en sak som är jobbig bara är att linan ibland hamnar på fel sida av bygeln och om jag inte märker det i tid så blir det trassel... annars funkar allt som det ska =)

Kommentera

Skräp.
                Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg
                  Skräp.
                  Beror såklart HELT OCH HÅLLET på vilken produkt man tittar på. Exempelvis finns det en spöserie som heter Recover som är fruktansvärt trevlig, använder ett Recover 7'3'' framför mitt 8' Berkley Series One tillexempel, då det är bra mycket trevligare.

Men så finns det ju också massa gamla saker från några år tillbaka som fortfarande ligger på hyllorna i alla butiker osm är mindre roliga/skitdåliga.

Kommentera

Ursprungligen postat av Lozz Visa inlägg
                    Beror såklart HELT OCH HÅLLET på vilken produkt man tittar på. Exempelvis finns det en spöserie som heter Recover som är fruktansvärt trevlig, använder ett Recover 7'3'' framför mitt 8' Berkley Series One tillexempel, då det är bra mycket trevligare.

Men så finns det ju också massa gamla saker från några år tillbaka som fortfarande ligger på hyllorna i alla butiker osm är mindre
                    roliga/skitdåliga.
                    Jag har exakt samma erfarenhet av recover. Vi kanske ska tala tyst om det?

Kommentera

jag köpte ett jack sheldon spö förra veckan och skulle använda det tillfälligt till en veckas jerkbait fiske. spöt hette knightjerk 2 delat 6 fot och tog 130 gram men när jag väl använde spöt så kändes den som ett riktigt UL jerkbaitspö som knappt tog big bandit på 90 gram och det kändes som hela skulle brytas av. spöt jag hade innan tog 40-100 gram var grymt mycket styvare. Men jag är grymt nöjd med det och priset på 360 spänn för det kommer med i fortsättningen fast som ett UL jerkspö efter att man kunde ta av 3 tyngder i botten på det funktionelt enligt mig. Väldigt skönt spö är det också.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      4 248 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B