Bra jerk-rulle? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra jerk-rulle?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Hej Jens. Vi började sälja Lunan 20:e maj 2007 när vi fick de första 20st från BIOS. Buster började hos oss 1:a okt 2007 för att sedan 1:sep 2007 börja hos BIOS. Har inget samband med att Buster började på BIOS i höstas utan beror på att jag efter 2 års tjat fick BIOS att agera och plocka hem dem till oss. Detta enbart pga att flera kunder provat dem innan och var nöjda. Ambassadeur Predator är ju helt ny och knappt ngon som hunnit fiska med innan. Predator väger 360g och JB 345g. Bara lite fakta..

Kommentera

Ursprungligen postat av Hasse-Halvljus Visa inlägg
      Hur kan man sitta här nykter?!

närå..

jag har en trimmad rekord åxå...men nu var det ju om man INTE ville lägga en förmögenhet på rullen. Tror båda rullarna platsar i landslaget =)

Det är väl det som är så nice att man kan vässa eller pimpa den senare om man nu blir sugen! (vilket man blir
      Och en amba jb för 1400:- och sen ett UT pike för 1100:- =2500 = ingen förmögenhet!
      Alltså får man en svensksåld vässad amba för samma peng som en importerad luna!

Kommentera

Ursprungligen postat av roppin Visa inlägg
        Det är väl det som är så nice att man kan vässa eller pimpa den senare om man nu blir sugen! (vilket man blir
        Och en amba jb för 1400:- och sen ett UT pike för 1100:- =2500 = ingen förmögenhet!
        Alltså får man en svensksåld vässad amba för samma peng som en importerad luna!
        Som dessutom har själ(karisma)
        Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Kör lågprofilare!!! De är mycket enklare... Själv har jag en Daiwa TD Zillion, men den är nog svår att få tag i... Sen har jag en Shimano Curado. Kostar ca 3000:- och är helt Kanon!! Tips, satsa lite krut på en rulle, de är de så värt! Vill du dock ha en lite billigare lågprofilrulle så har jag en Iridium till salu. Den har påspolad Dynacable 0,30 som håller för allt! Du kan få den för 500:- + frakt. Skicka ett PM om du är intresserad! MVH.
          /Team Perax, Jon Persson
          http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Henrik S Visa inlägg
            Hej Jens. Vi började sälja Lunan 20:e maj 2007 när vi fick de första 20st från BIOS. Buster började hos oss 1:a okt 2007 för att sedan 1:sep 2007 börja hos BIOS. Har inget samband med att Buster började på BIOS i höstas utan beror på att jag efter 2 års tjat fick BIOS att agera och plocka hem dem till oss. Detta enbart pga att flera kunder provat dem innan och var nöjda. Ambassadeur Predator är ju helt ny och knappt ngon som hunnit fiska med innan. Predator väger 360g och JB 345g. Bara lite fakta..
            Men det är ju först på sistone som ni börjat trycka så hårt på den ju...

Skitsamma Luna är en kanonrulle, det råder inget snack om den saken. Jag tyckte bara det var lustigt i sammanhanget... no offense.
            Min blogg

Kommentera

Du får nog kolla våra annonser sedan 1,5 år tillbaks. Det finns inget samband mellan Buster och vår Luna försäljning och inte trycker vi hårdare på den nu än förut inte. Vi fiskar oftast med det vi säljer och den första Lunan köpte jag själv och nu har jag 3st Olle 2st och Tommy 2st. Fisken ser ingen skillnad på vilken rulle man har men känslan och kvalité varierar. Vi säljer absolut mest av Shimano Cardiff 301 som är att rekommendera om man inte glömmer bort att smörja den. Ett bra tips på lågprofilare är absolut Curado 301 som kastar långt och tryggt samt ligger bra i handen.

Kommentera

Abus nya Revo Toro verkar vara en riktkt häftig rulle. abugarcia.se

Kommentera

finns bara en jerkrulle och det är abu rekord 51:a
                  ett bra tips annars är att beställa ifrån USA på Bass pro shop , mängder med fina rullar för tunga fighter och bra priser .
                  beställde min rekord där.
                  LYCKA TILL

Kommentera

Ursprungligen postat av bellyflash Visa inlägg
                    finns bara en jerkrulle och det är abu rekord 51:a
                    ett bra tips annars är att beställa ifrån USA på Bass pro shop , mängder med fina rullar för tunga fighter och bra priser .
                    beställde min rekord där.
                    LYCKA TILL
                    Är det lika garanti beställa från staterna allt Sverige ?
                    Titta gärna in på min fiskeblogg
                    www.teamvallius.blogspot.se

Mvh Max Vallius

Kommentera

Jag måste köpa en hållbar jerkrulle nu till våren, och funderar på en amb JB. heter den amb 5601 jb?

iaf, tänkte bara se ifall någon här vet om det går att få som vänstervevad?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                      3 svar
                      2 874 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Swangsta  
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57