Hej Jens. Vi började sälja Lunan 20:e maj 2007 när vi fick de första 20st från BIOS. Buster började hos oss 1:a okt 2007 för att sedan 1:sep 2007 börja hos BIOS. Har inget samband med att Buster började på BIOS i höstas utan beror på att jag efter 2 års tjat fick BIOS att agera och plocka hem dem till oss. Detta enbart pga att flera kunder provat dem innan och var nöjda. Ambassadeur Predator är ju helt ny och knappt ngon som hunnit fiska med innan. Predator väger 360g och JB 345g. Bara lite fakta..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra jerk-rulle?
Collapse
X
-
Det är väl det som är så nice att man kan vässa eller pimpa den senare om man nu blir sugen! (vilket man blirUrsprungligen postat av Hasse-Halvljus Visa inläggHur kan man sitta här nykter?!
närå..
jag har en trimmad rekord åxå...men nu var det ju om man INTE ville lägga en förmögenhet på rullen. Tror båda rullarna platsar i landslaget =)

Och en amba jb för 1400:- och sen ett UT pike för 1100:- =2500 = ingen förmögenhet!
Alltså får man en svensksåld vässad amba för samma peng som en importerad luna!
Kommentera
-
Som dessutom har själ(karisma)Ursprungligen postat av roppin Visa inläggDet är väl det som är så nice att man kan vässa eller pimpa den senare om man nu blir sugen! (vilket man blir
Och en amba jb för 1400:- och sen ett UT pike för 1100:- =2500 = ingen förmögenhet!
Alltså får man en svensksåld vässad amba för samma peng som en importerad luna!
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Kör lågprofilare!!! De är mycket enklare... Själv har jag en Daiwa TD Zillion, men den är nog svår att få tag i... Sen har jag en Shimano Curado. Kostar ca 3000:- och är helt Kanon!! Tips, satsa lite krut på en rulle, de är de så värt! Vill du dock ha en lite billigare lågprofilrulle så har jag en Iridium till salu. Den har påspolad Dynacable 0,30 som håller för allt! Du kan få den för 500:- + frakt. Skicka ett PM om du är intresserad! MVH./Team Perax, Jon Persson
http://teamperax.blogspot.com/
Kommentera
-
Men det är ju först på sistone som ni börjat trycka så hårt på den ju...Ursprungligen postat av Henrik S Visa inläggHej Jens. Vi började sälja Lunan 20:e maj 2007 när vi fick de första 20st från BIOS. Buster började hos oss 1:a okt 2007 för att sedan 1:sep 2007 börja hos BIOS. Har inget samband med att Buster började på BIOS i höstas utan beror på att jag efter 2 års tjat fick BIOS att agera och plocka hem dem till oss. Detta enbart pga att flera kunder provat dem innan och var nöjda. Ambassadeur Predator är ju helt ny och knappt ngon som hunnit fiska med innan. Predator väger 360g och JB 345g. Bara lite fakta..
Skitsamma Luna är en kanonrulle, det råder inget snack om den saken. Jag tyckte bara det var lustigt i sammanhanget... no offense.
Kommentera
-
Du får nog kolla våra annonser sedan 1,5 år tillbaks. Det finns inget samband mellan Buster och vår Luna försäljning och inte trycker vi hårdare på den nu än förut inte. Vi fiskar oftast med det vi säljer och den första Lunan köpte jag själv och nu har jag 3st Olle 2st och Tommy 2st. Fisken ser ingen skillnad på vilken rulle man har men känslan och kvalité varierar. Vi säljer absolut mest av Shimano Cardiff 301 som är att rekommendera om man inte glömmer bort att smörja den. Ett bra tips på lågprofilare är absolut Curado 301 som kastar långt och tryggt samt ligger bra i handen.
Kommentera
-
Är det lika garanti beställa från staterna allt Sverige ?Ursprungligen postat av bellyflash Visa inläggfinns bara en jerkrulle och det är abu rekord 51:a
ett bra tips annars är att beställa ifrån USA på Bass pro shop , mängder med fina rullar för tunga fighter och bra priser .
beställde min rekord där.
LYCKA TILL
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 874 visningar