Bra jerk-rulle? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra jerk-rulle?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

har man jerkat ett tag o e sugen på nåt nytt så kanske JB´n känns som lite som damfotboll. säkert skitbra men inget som nån bryr sej om endå. då skulle man kunne ge sej på en Luna eller motsvarande. men om man bara vill ha en rulle som funkar skitbra och inte lägga en jävla massa pengar på den så är JB ett kanonbra alternativ. nåt sånt kanske man skulle säga efter ett antal bärs..
    -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

först på sida 2...inte illa
      -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

Som hasse säger, daiwa luna utan tvekan!

Kommentera

Har fiskat ca 100 dagar i år med en Luna 300L & Calcutta TE 201, har inget att klaga på!!

Kommentera

Vad är det för fel på abus nya predator? Ingen som nämner den ens. 5601 JB hade jag med ut ett pass på test. Shit, vad tung den var... Är predatorn lättare??
            Min blogg

Kommentera

Jag skulle vilja veta vad man gör för att ha sönder en C4 flera gånger,med stativbyte och liknande som följd.Använder ni astunga beten och tokjerkar på slaklina?Jag har några ambor,men min C4 har hållt flera år samt är min "tystaste" rulle.Jag använder iofs. mest beten upp till 100g.

Kommentera

Ursprungligen postat av Hasse-Halvljus Visa inlägg
                har man jerkat ett tag o e sugen på nåt nytt så kanske JB´n känns som lite som damfotboll. säkert skitbra men inget som nån bryr sej om endå. då skulle man kunne ge sej på en Luna eller motsvarande. men om man bara vill ha en rulle som funkar skitbra och inte lägga en jävla massa pengar på den så är JB ett kanonbra alternativ. nåt sånt kanske man skulle säga efter ett antal bärs..

Men i nykter tillstånd så kommer man ihåg att man kan pimpa upp en amba precis som du själv vill ha den med utväxling, lager, frikoppling, gavlar, spolar, kullagrade detaljer, keramknivult, lättade drev, stativ, kastvikter osv!

samt att man själv kan beställa alla delar och ev reservdelar till en billig slant!

Och vips så har man fått en rulle som känns som att den skulle platsa i landslaget ?

Kommentera

är du villig att lägga mycket pengar så är nog daiwa luna ett bra alternativ annars är det nog främst jb som gäller men jag har en jb och en c4 och min c4 är inte bytt en del i och går in på 3e säsongen och då har jag fiskat massor med den med beten som väger 150-180g Många här som har tagit sönder flera rullar men jag har inte haft några problem med varken c4 lr jb

Kommentera

Ursprungligen postat av roppin Visa inlägg
                    Men i nykter tillstånd så kommer man ihåg att man kan pimpa upp en amba precis som du själv vill ha den med utväxling, lager, frikoppling, gavlar, spolar, kullagrade detaljer, keramknivult, lättade drev, stativ, kastvikter osv!

samt att man själv kan beställa alla delar och ev reservdelar till en billig slant!

Och vips så har man fått en rulle som känns som att den skulle platsa i landslaget ?
                    Hur kan man sitta här nykter?!

närå..

jag har en trimmad rekord åxå...men nu var det ju om man INTE ville lägga en förmögenhet på rullen. Tror båda rullarna platsar i landslaget =)

-=One Of The Best Yet=-

Kommentera

JB'n is the shit. En trimmad rekord som tackat för sig och en Luna som rasslar under tiden min JB funkat finfint, eller vad säger du Hasse-H.?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                      3 svar
                      2 874 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Swangsta  
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57