Tjaaa bor i Tingsryd jerkbait fiskar jätte mycket helt klart ett av de roligaste fiske sätten grym känsla när de stora gädd madammerna kliver på !! fiskar mesta dels i ronneby havet men sker en del fiske i lammhult rusken en del i tiken tingsryd och givet vis i sjön mien
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Några Jerkfiskare i Växjötrakten?
Collapse
X
-
öjj då e det bara 2 mil mellan oss..Ursprungligen postat av mr jerk Visa inläggTjaaa bor i Tingsryd jerkbait fiskar jätte mycket helt klart ett av de roligaste fiske sätten grym känsla när de stora gädd madammerna kliver på !! fiskar mesta dels i ronneby havet men sker en del fiske i lammhult rusken en del i tiken tingsryd och givet vis i sjön mien
hojta till om du vill ha sälle ut i tiken nån gång...
[FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]
[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]
Kommentera
-
Precis som "Jon" så fiskar jag mycket jerkbait i kalmarsund, dock i Oskarshamns trakterna.Ursprungligen postat av Holm Visa inläggFår väl inställa mig i ledet som "jerkfiskande växjöbo". DOck håller jag mitt fiske till kalmarkusten, men har ambitioner att försöka få i båten i någon Växjöpöl framåt våren.
Har docvk varit dåligt med fiske senaste tiden för min del. Hoppas jag kommer få tummen ur nu till senhösten att komma ut på lite fiske!
/Jon
Boendes i Växjö så jag fiskar även endel här runt om kring, köper båt till våren att ha i Växjö.
Flickan är från Konga trakterna så fiskat lite grann i de sjöarna runt där...http://bellafishing.blogspot.com - Predatorfiske!
Kommentera
-
jasså i kroksfjorden då kanske? har en polare i dångebo så vi brukar va ut i kroksfjorden ibland, mycket grov abborre där.. ska finnas gös med men har inte sett till några..Ursprungligen postat av cazzz Visa inläggPrecis som "Jon" så fiskar jag mycket jerkbait i kalmarsund, dock i Oskarshamns trakterna.
Boendes i Växjö så jag fiskar även endel här runt om kring, köper båt till våren att ha i Växjö.
Flickan är från Konga trakterna så fiskat lite grann i de sjöarna runt där...[FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]
Kommentera
-
Kan inte namnen på sjöarna där men antar att det är sjön som ligger vid kyrkan i Dångebo och den har jag fiskat i fast inte just där.. Inte fått nåt och knappt gett någon tid heller, tjejen blir trött efter 5 minuters fiske.... hopplöstUrsprungligen postat av _MVF_ Visa inläggjasså i kroksfjorden då kanske? har en polare i dångebo så vi brukar va ut i kroksfjorden ibland, mycket grov abborre där.. ska finnas gös med men har inte sett till några..
http://bellafishing.blogspot.com - Predatorfiske!
Kommentera
-
har du ingen msn? eller är du aldrig online eller har jag bara missat dig? =/Ursprungligen postat av Jojje73 Visa inläggJag kan tänka mig att köra lite jerkbait nästa helg.
Hör av dig via pm eller mail jojje73@telia.com
Kommentera
-
Du har inte varit runt blankaholm och fiskat?Ursprungligen postat av cazzz Visa inläggPrecis som "Jon" så fiskar jag mycket jerkbait i kalmarsund, dock i Oskarshamns trakterna.
Flickan är från Konga trakterna så fiskat lite grann i de sjöarna runt där...
Kommentera
-
Jodå jag har msn, men inte på den mailen du fick. Jag använder min sambos msn.Ursprungligen postat av t-quick Visa inlägghar du ingen msn? eller är du aldrig online eller har jag bara missat dig? =/
Jag skickar ett pm.Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
Full fart spar tid
http://mrjojje.blogspot.com/
Kommentera
-
haha ja det där känner jag igen. frugan ger gärna upp efter ett litet tag ¨åxå..Ursprungligen postat av cazzz Visa inläggKan inte namnen på sjöarna där men antar att det är sjön som ligger vid kyrkan i Dångebo och den har jag fiskat i fast inte just där.. Inte fått nåt och knappt gett någon tid heller, tjejen blir trött efter 5 minuters fiske.... hopplöst
[FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]
Kommentera
-
t-quick, det tror jag inte, vet nog inte vad blankaholm är..
_MVF_ så illa är det tyvärr, hehehttp://bellafishing.blogspot.com - Predatorfiske!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 855 visningar