Reklamera BFT taffs? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Reklamera BFT taffs?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Reklamera BFT taffs?

Hej,

Köpte för några månader sen en BFT titanum taffs för ca 100 kr. Har varit nöjd och funkar som den ska, har dock inte fått något stort på den ännu. Idag däremot så skulle jag kasta ut som vanligt och så gick taffsen sönder, längst fram vid krympslangen. Det var som någon hade klippt taffsen precis innan krympslangen med en tång.
    Grymt besviken som man är så undrar jag om det går att reklamera detta? Draget(Big Bandit) tvivlar jag på men taffsen kanske går att reklamera?

Tur i oturen att taffsen inte gick sönder vid en drillning av en drömgädda. Men jag tycker iaf att en taffs för 100 spänn inte ska gå sönder vid ett kast.

Reklamera den, de värsta som kan hända är att du får ett nej men de tvivlar jag starkt på. har du lite tur så kanske du får en ny bigbandit också om du tittar på dom med valpögon

Kommentera

Jag har säkert kastat bort 10 beten med boa 60 ibs matreal .Fast dom knöt jag själv å det var under 2 års tid . Bästa för att undvika det är att gå upp i tjocklek.
      Du kan pröva att reklamera men vissa saker får man räkna med när man kastar 100 grams beten . Bästa är att göra tafsarna själv. /Fredrik

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
      3 svar
      2 870 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Swangsta  
      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57