Tjena fiske kompisar!
Mina frågor är helt enkelt: Någon som testat banjo minnow 006 i sverige? Och funkar det?
Har kollat på videos och det ser ju väldigt lovande ut, men de använder ju detta till largemouth bass i usa som suger nästan in betet med deras stora mun.
Därför känns det som att det kommer bli svårt att kroka gös/abborre i och med kroken sitter framför mjukbetet.
Här har ni en video ni kan kolla på och se hur det fungerar
Mina frågor är helt enkelt: Någon som testat banjo minnow 006 i sverige? Och funkar det?
Har kollat på videos och det ser ju väldigt lovande ut, men de använder ju detta till largemouth bass i usa som suger nästan in betet med deras stora mun.
Därför känns det som att det kommer bli svårt att kroka gös/abborre i och med kroken sitter framför mjukbetet.
Här har ni en video ni kan kolla på och se hur det fungerar

Gällande Flying Lure så är det en riktigt bra bete om det fiskas rätt. På den tiden jag fiskade det mkt fanns inte så fina tafsmaterial som idag, och det var just det som var problemet det gick inte fiska med en tafs. Men med tunn nylonlina så drog det borre utav helvete, problemet var gäddan som gillade dem men sällan kom med upp.

Kommentera