Har sedan ett tag börjat ledsna på oordningen i planolådan och bestämde mig i torsdags för att göra en storstädning och förhoppningsvis plocka ur en del överflödiga wobblers. Men det var inte lätt kan jag säga fanns en hel del jag aldrig använt men som borde få en chans innan de petas ur första sorteringen och hamnar i reservlådan. Tyvärr får dessa wobblers chansen sega dagar när inte favoriterna fungerar.
Efter genomgången av lådan såg märkesfördelningen ut såhär.
Bomber 8st
Zam 2st
Zalt 2st
Abu 4st
Rapala 13st
strikepro 2st
cottoncordell 6st
conrad 5st
surecatch 4st
salmo 3st
R.T.sito 2st
Broman 3st
heddon 2st
storm 1st
uglyducking 1st
berkely 2st
swimwizz 1st
buster 2st
Westin 6st
Biltema 1st
wobbler okänt märke 15st
wobblers som troligtvis hamnar i andrasorteringen är Biltema, broman, haddon, Abu.
Funderar lite över surecatch wobblerna dom ser jäkligt heta ut men har ej fått chansen ordentligt.
Någon här som har erfarenhet av surecatch?
Kan tillägga att det blir en ordentlig utrensning av rostiga skeddrag och gamla spinnare också, jiggarna brukar alltid förbrukas ändå.
Skönt att äntligen få lite ordning och struktur i lådan så man hittar det man letar efter. Tack för mig
Efter genomgången av lådan såg märkesfördelningen ut såhär.
Bomber 8st
Zam 2st
Zalt 2st
Abu 4st
Rapala 13st
strikepro 2st
cottoncordell 6st
conrad 5st
surecatch 4st
salmo 3st
R.T.sito 2st
Broman 3st
heddon 2st
storm 1st
uglyducking 1st
berkely 2st
swimwizz 1st
buster 2st
Westin 6st
Biltema 1st
wobbler okänt märke 15st
wobblers som troligtvis hamnar i andrasorteringen är Biltema, broman, haddon, Abu.
Funderar lite över surecatch wobblerna dom ser jäkligt heta ut men har ej fått chansen ordentligt.
Någon här som har erfarenhet av surecatch?
Kan tillägga att det blir en ordentlig utrensning av rostiga skeddrag och gamla spinnare också, jiggarna brukar alltid förbrukas ändå.
Skönt att äntligen få lite ordning och struktur i lådan så man hittar det man letar efter. Tack för mig

Kommentera