Hej allihopa, vilket är ditt mest fångst givande drag? och på vilket har du fått största fisk? , vilken metod, vilken årstid och vilken färg på draget ? ..
det som hitils funkat bästa för mig är nog Bomber 16a grön/svart eller Westins 17cm abbore, i alla fall till mängden gäddor, har dock inte fått någon särskilt stor
har fått fisk med bombern för mesta del på spinn och westins på både spinn och trolling.
Så nu undrar jag vilka drag som funkat på gädda för er
vill ha så många svar som möjligt alltid kul att få reda på hur de går för andra
det som hitils funkat bästa för mig är nog Bomber 16a grön/svart eller Westins 17cm abbore, i alla fall till mängden gäddor, har dock inte fått någon särskilt stor
har fått fisk med bombern för mesta del på spinn och westins på både spinn och trolling. Så nu undrar jag vilka drag som funkat på gädda för er
vill ha så många svar som möjligt alltid kul att få reda på hur de går för andra
vist dom är ganska tråkiga att fiska men dom ger alltid fisk på de vattnen jag fiskar på så jag kör rättså mkt med dom, 9,9 är största på färgen c99.
Kommentera