halloj! till våren har jag bestämt mig för att skaffa mig en liten skitbåt med nån utombordsputtrare på och börja trolla och kasta ifrån båt, för att slippa dessa förbannade, tråkiga och sega stadsvandringar för att hitta bra ställen. punkt, nog talat om detta.
så jag hade tänkt mig att prova på en multirulle och ett jerkspö. då jag har förstått att dessa fungerar bra till de mesta gäddfisket med wobbler och sådana drag. jag kommer fortsätta använda mitt andra spö för mindre wobblers, men tänkte prova på detta nu.
så till saken, vad har ni för tips på rullar och spön, eller eventuellt set? tänkte mig inte mer än 2tusen, eller lite mer beror på hur julen rullar för en tonåring som mig^^ har kollat upp ambassadeur, och har förstått att dessa håller väldigt länge. det jag behöver är inte en proffsrulle, det jag behöver är en pålitlig rackare som håller och rullar länge
är inte rädd för att lära mig mecka lite med dem..
men för trolling och kastfiske, tycker ni att man ska köra haspel eller multi? tar emot all kritik och tips och idéer, är väldigt intresserad av att lära mig allt som går.... eftersom jag är trött på fridemsplan och sankt eriksbron
så jag hade tänkt mig att prova på en multirulle och ett jerkspö. då jag har förstått att dessa fungerar bra till de mesta gäddfisket med wobbler och sådana drag. jag kommer fortsätta använda mitt andra spö för mindre wobblers, men tänkte prova på detta nu.
så till saken, vad har ni för tips på rullar och spön, eller eventuellt set? tänkte mig inte mer än 2tusen, eller lite mer beror på hur julen rullar för en tonåring som mig^^ har kollat upp ambassadeur, och har förstått att dessa håller väldigt länge. det jag behöver är inte en proffsrulle, det jag behöver är en pålitlig rackare som håller och rullar länge
är inte rädd för att lära mig mecka lite med dem.. men för trolling och kastfiske, tycker ni att man ska köra haspel eller multi? tar emot all kritik och tips och idéer, är väldigt intresserad av att lära mig allt som går.... eftersom jag är trött på fridemsplan och sankt eriksbron
Kommentera