En liten fråga till er som rekommenderar tex Ironfeather..
Det är ju lite av ett "Rolls-Royce" spö som för många bara är en ren dröm.
Har ni fiskat med många andra spön och jämfört prestanda och känsla eller har ni köpt ett sådant och bara varit toknöjd?
Givetvis är det ett kanonspö men vilken Svensson som helst fattar ju det så egentligen blir ju en sådan rekommendation överflödig..
Jag menar, alla vet ju att Audi, Bmw, Mercedes gör grymma bilar så de behöver egentligen ingen närmare rekommendation.. (ren dröm, enligt tidigare mening)
Det är ju lite av ett "Rolls-Royce" spö som för många bara är en ren dröm.
Har ni fiskat med många andra spön och jämfört prestanda och känsla eller har ni köpt ett sådant och bara varit toknöjd?
Givetvis är det ett kanonspö men vilken Svensson som helst fattar ju det så egentligen blir ju en sådan rekommendation överflödig..
Jag menar, alla vet ju att Audi, Bmw, Mercedes gör grymma bilar så de behöver egentligen ingen närmare rekommendation.. (ren dröm, enligt tidigare mening)
Jag kan förstå om man tycker 2000-3000kr är mycket för ett spö, men då bör man nog även fundera på vad man betalar för rullen och kanske minska där,, man kastar aldrig bättre en vad spöet tillåter så bättre att lägga pengar på spö en på rullen.(tycker jag)
Jag har fiskat i ca:30 år så det är väl en av anledningarna till att det blir lite dyrare prylar men inte så ofta det mesta har man samlat på sig...
Kommentera