Nu har CWC släppt bilder på de fem nya färgerna på Buster Jerk för 2012. Riktigt intressanta färger i mitt tycke. Visst finns det folk som tycker att det gått inflation i detta bete, men för min del är det ett av de absoluta favoritbetena och det är alltid spännande att se de nya färgerna. Gillar de två nya fluofärgerna Fluo Sunburst och Fluo Baitfish som borde vara perfekta för lite grumligare vatten, men även de andra såg fina ut och borde fungera bra i klara skärgårdsvatten.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nya Buster Jerk-färger 2012
Collapse
X
-
Nya Buster Jerk-färger 2012
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug LarsonTaggar: Ingen
-
Fluo Baitfish påminner mkt om Abu Fat Head Rainbow som går mycket bra i grumliga vatten, kan jag intyga.
Vänligen
Tommy
Kommentera
-
SimpZeN
Aah! Tycker inte om designen på fat head killer xD men funkar den bra?Ursprungligen postat av Fifty Visa inläggFluo Baitfish påminner mkt om Abu Fat Head Rainbow som går mycket bra i grumliga vatten, kan jag intyga.
Vänligen
Tommy
Kommentera
-
Det är sant att den inte är så snygg men den är lättfiskad och effektiv tycker jag, precis som buster jerk...Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inläggAah! Tycker inte om designen på fat head killer xD men funkar den bra?
Jag har dock bara 2 st så de får tyvärr inte lika mycket tid i vattnet som bustrarna då de är fler.
Kommentera
-
SimpZeN
hm kanske skulle testa en senare.... blir ju lite väl mycket Big Bandit O.oUrsprungligen postat av Fifty Visa inläggDet är sant att den inte är så snygg men den är lättfiskad och effektiv tycker jag, precis som buster jerk...
Jag har dock bara 2 st så de får tyvärr inte lika mycket tid i vattnet som bustrarna då de är fler.
Men ska definitvt köpa några nya bustrar sen... mest för att jag tycker betet är väldigt flexibelt och ger bra med fisk
Kommentera
-
Har man redan många bustrar kanske Fat Head blir överflödig...Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägghm kanske skulle testa en senare.... blir ju lite väl mycket Big Bandit O.o
Men ska definitvt köpa några nya bustrar sen... mest för att jag tycker betet är väldigt flexibelt och ger bra med fisk
Kommentera
-
SimpZeN
Har inte många bustrar kanske 12-13 stycken max... annars är kanske fat head killer bra för att få kompisarna att börja jerka liteUrsprungligen postat av Fifty Visa inläggHar man redan många bustrar kanske Fat Head blir överflödig...
Måste i vilket fall uppgradera Big bandit kollectionen då den fick sig en törn förra året....
Pengar åter pengar..
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
igår, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 263 visningar