95-kilos hemmabygge som drivs på kaffe, havregrynsgröt och kababtallrik till min trapper kanadensare. Har hållit i 36 år men är lite slö in motvind, det kan då behövas en extra hjälpmotor.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur stor trolling motor har du??
Collapse
X
-
que?Ursprungligen postat av Fet-Ragge Visa inlägg95-kilos hemmabygge som drivs på kaffe, havregrynsgröt och kababtallrik till min trapper kanadensare. Har hållit i 36 år men är lite slö in motvind, det kan då behövas en extra hjälpmotor.
sigpic
Kommentera
-
Kommentera
-
Trollingmotor Suzuki DF140 som trollingmotor, och sen en till Suku DF140 bredvid.
Angående givare till ekkolod har jag satt mina två givare mellan motorerna(har också två gps antenner ifall ni undrar :S)
Båten är en 7,60 meter Cobia WA och har en toppfart på 40 knop med två feta trollare, massor av prylar och 500 liter bensin.
Stänger jag ner en motor och trollar så kommer jag ner i ca en 0,8-1 knop.
/KjellzenLaxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.
http://scandinavian-trolling.blogspot.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fet-Ragge Visa inlägg95-kilos hemmabygge som drivs på kaffe, havregrynsgröt och kababtallrik till min trapper kanadensare. Har hållit i 36 år men är lite slö in motvind, det kan då behövas en extra hjälpmotor.Spiggpimplare
Kommentera

Kommentera