cannon mag 20 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

cannon mag 20

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ajdå, Flodström vet du om detta gäller Furuno också?
    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Det var det som jag misstänkte så ekolodet blir att köpa i svergie blir nåt i 700
      serien har tittat lite på 717 och den verkar klar för data överföring men ska försöka kolla upp väldigt noga innan jag köper så att det verkligen fungerar
      sen ska ni ha pojkar ett stort tack för att ni kommer med fina tips guld värd såna här forum.

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
        Ajdå, Flodström vet du om detta gäller Furuno också?
        Har inte hört nått om det. Du får kolla upp det noga om du kan för säkerhets skull Tips: ladda hem manualen på den modell som är aktuell och läs "Language-settings" eller motsvarande sidor. Där brukar det stå om det är skillnader mellan "Domestic" och "International"-modellerna. Står det inget, och det bara står hur man väljer språk så kan man anta att det bara är en version som är ute och går. Checka också det med Foot och Meter och Farenheit/C°, skall inte stå nått mer än hur man ställer om för önskat "längd, eller temp.sort".

mvh
        Mvh Flodström
        Flyfishing for salmon

Kommentera

Ursprungligen postat av steff Visa inlägg
          Det var det som jag misstänkte så ekolodet blir att köpa i svergie blir nåt i 700 serien har tittat lite på 717 och den verkar klar för data överföring men ska försöka kolla upp väldigt noga innan jag köper så att det verkligen fungerar
          sen ska ni ha pojkar ett stort tack för att ni kommer med fina tips guld värd såna här forum.
          Tackar för det.
          Då får jag önska lycka till med projektet. Du får gärna skriva en rapport då du har fått i gång, och testat systemet. Är intressant att veta hur och om det funkar just det där med älvtrollingen.

mvh
          Mvh Flodström
          Flyfishing for salmon

Kommentera

Ja älvtrolling med stora Cannon elriggar!!
            Nåt nytt iaf !!
            Ska kolla upp Furuno tipset, dessa lod får alltid mycket högt feedback på amerikanska sajter anses som riktigt bra tydligen. mvh
            PS man undrar hur Humminbird kan vara så dumma i skallen lämnar hela marknaden till konkurrenterna dessutom det bara fördyrar deras grejor otroligt

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
              Ska kolla upp Furuno tipset, dessa lod får alltid mycket högt feedback på amerikanska sajter anses som riktigt bra tydligen. mvh
              PS man undrar hur Humminbird kan vara så dumma i skallen lämnar hela marknaden till konkurrenterna dessutom det bara fördyrar deras grejor otroligt
              Furuno har panglod, helt klart. Har själv aldrig provat nått men många jag känner har eller har provat dem med mycket positiv erfarenhet.

Ja-a du TAMTAM, precis vad jag också tänkt om Humminbird. Men dom vill nog inte tjena mer pengar ser det ut som!!??

mvh
              Mvh Flodström
              Flyfishing for salmon

Kommentera

TamTam du kommer att få en direkt rapport hur det funkar i en älv med en sån rigg,var i går i luleå och kollade in några ekolod dom hade några humminbird till riktigt bra priser vet inte riktigt än vilket ekolod jag ska köpa

Kommentera

Ska du även använda den till trolling i större vattendrag där du letar betesfisk osv köp inte för billigt en sån rigg kräver bra kringutrustning lycka till ser fram emot rapporten!

Kommentera

Dom hade tre olika humminbird i 900 serien billigaste tror jag dom skulle ha kring 9000 kr och dyraste kring 13000 kanon priser men tror att det var utgående modeller

Kommentera

Där har du nog rätt de har bytt till större och bättre displayer ganska nyligen vill nog bli av med de äldre allt enligt en USA sajt jag brukar kolla är riktigt sugen på den jag länkade till (8a tums display med bättre siktbarhet) men kommer inte betala svenska priser då faller hela iden.....
                      Kolla noga displayens storlek den är mindre på de utgående.
                      Senast ändrad av TAMTAM; 2008-01-29, 22:23.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
                      9 svar
                      458 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg brollann  
                      Startad av Najad, 2026-06-22, 20:09
                      4 svar
                      202 visningar
                      0 gillar