ror du i stället för att använda motor med? det räcker med ett kryddmått i röret....
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hålet fryser igen, Lösning???
Collapse
X
-
om det var mitt inlägg du syftar på? så kör jag elmotor med miljömärkt el till laddningen..Ursprungligen postat av byggarn Visa inläggror du i stället för att använda motor med? det räcker med ett kryddmått i röret....
Kommentera
-
då är du lurad,för det är precis samma el som vi andra använder till ett billigare pris...Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inläggom det var mitt inlägg du syftar på? så kör jag elmotor med miljömärkt el till laddningen..Senast ändrad av byggarn; 2011-02-20, 20:55.Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Jag kör på en bit liggunderlag med matolja, funkar kanoners!
Kommentera
-
Har provat både raps och olivolja i "svampen" funkar om det inte är alltför kall is eller kallt i luften men har en tendens attUrsprungligen postat av C4rlsson Visa inläggJag kör på en bit liggunderlag med matolja, funkar kanoners!
sörja till sig lite för mycket tycker jag...Never let your memories be greater then your dreams...
Kommentera
-
Jag klippt ut cirklar av vanligt sittunderlag, som jag har linan i, sedan i med några droppar matolja som jag har med mig i en liten flaska. Smörjer linan och hindrar frysningUrsprungligen postat av KungjerkFörklara lite mer ingående hyr det funkar,lät bra ju
Här kan du se hur det ser ut i hålet
Olivolja har en fryspunkt vid -6 men rapsolja har en fryspunkt vid -20 grader. FÖr mig fungerar det kanon, dock fiskar jag sällan när det är svinkallt.Ursprungligen postat av byggarn Visa inläggHar provat både raps och olivolja i "svampen" funkar om det inte är alltför kall is eller kallt i luften men har en tendens att
sörja till sig lite för mycket tycker jag...
Kommentera
-
Köpte ett gäng av honom och jag är toknöjd. http://www.blocket.se/vasternorrland...1.htm?ca=4&w=1
Väldigt trevlig kille att prata med också.
Det räcker med någon droppe t-sprit i röret och det fryser inte på i alla fall 8 timmar.Sluta snacka, ut o fiska..
Kommentera

Kommentera