Har använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ismetespön
Collapse
X
-
"Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Ursprungligen postat av Jan OHar använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
//BruntëTeam Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jan OHar använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
M.V.H: Markussigpic
Kommentera
-
Lånar lite på den här tråden. Vilka är de styvaste ismetespöna? Tycker alla är så veka. Nått som commodore spöna men styvare. Finns det att uppbringa? Några tips? Säsongen närmar sig ju nu
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ninjaboy Visa inläggLånar lite på den här tråden. Vilka är de styvaste ismetespöna? Tycker alla är så veka. Nått som commodore spöna men styvare. Finns det att uppbringa? Några tips? Säsongen närmar sig ju nu
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
|
9 svar
253 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()