Ismetespön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismetespön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Har använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
    "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
    "Keep it simple"

//Jan O
    www.fisheco.se
    www.brofiske.net
    www.magazinefisheco.se

Kommentera

CWC's spön som kom förra året. Har riktigt trevlig aktion för att vara ismete-spön. Helnöjd!

/D

Kommentera

Ursprungligen postat av Jan O
        Har använt Kinetic i två säsonger och är jättenöjd, har samtidigt kört Normark gul o röd. Tycker att dessa är för långa... Men, mina har inte blått handtag...
        Var kan man få tag i Kinetic? Överallt?! Vad kostar de?

//Bruntë
        Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Ursprungligen postat av Jan O
          Visst har dem samma handtag samt ringar som ABU spöna samt e lika långa? Bara att dem är lite mukare ?

M.V.H: Markus
          sigpic

Kommentera

Jag köpte två ron thompson meditation spön, de värkar riktigt sköna till gädda..
            Jag tänkte också köpa några lättare ismetespön för abborre, någon som kan rekommendera något?

Kommentera

Lånar lite på den här tråden. Vilka är de styvaste ismetespöna? Tycker alla är så veka. Nått som commodore spöna men styvare. Finns det att uppbringa? Några tips? Säsongen närmar sig ju nu
              Feskepöjk

www.freewebs.com/specimenstalkers

Kommentera

Ursprungligen postat av ninjaboy Visa inlägg
                Lånar lite på den här tråden. Vilka är de styvaste ismetespöna? Tycker alla är så veka. Nått som commodore spöna men styvare. Finns det att uppbringa? Några tips? Säsongen närmar sig ju nu
                Har lite olika spön till ismetet. Tycker dom gula Wiggler passar mig bra. Billiga och lagom sunkiga. Sen några Normark som va typ det enda som fanns att köpa när man började med ismetet. Styvaste spöna jag har är Normark Red Pilker och dom tycker jag tål va fan som helst. Men det ska erkännas att jag inte är så noga med spöna när det gäller ismetet...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
                9 svar
                253 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Sundström76  
                Arbetar...