Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Allt om mörtstugor!!!
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
De funkar på gös,men är man ute efter gädda så vill man ju ha lite större.Ursprungligen postat av Karla Visa inlägg
Kommentera
-
Under en längre tid har jag haft min stuga på ca 3m djup precis på en djupbrant. Varje gång jag vittjat den har jag fått 1 eller 2 mörtar! Varför får jag så få? dom går väl i stim? Jag har väntat ungefär 3-4 dygn innan jag vittjat den och jag mäskar med havregryns gröt m linfrån o anis. Varför får jag så få ?
Mannen Myten Fiskarn
Kommentera
-
vad har du för stuga?Ursprungligen postat av Martin94 Visa inläggUnder en längre tid har jag haft min stuga på ca 3m djup precis på en djupbrant. Varje gång jag vittjat den har jag fått 1 eller 2 mörtar! Varför får jag så få? dom går väl i stim? Jag har väntat ungefär 3-4 dygn innan jag vittjat den och jag mäskar med havregryns gröt m linfrån o anis. Varför får jag så få ?vad är bättre än en fiskehelg med polarna?
Team Skitfiske Skåne (TSS)
Kommentera
-
Vet inte vad just den jag har heter, men den är inte gjord i hönsnät utan i blå "trådar" runt en stålram.. Den har två ingångar från varje sida och så har den en liten stål "pinne" i mitten där man ska kunna hänga massa godis
. Den e väl 80 cm lång och 30 cm hög. I from av en cylinder!
Mannen Myten Fiskarn
Kommentera
-
..
Ursprungligen postat av Martin94 Visa inläggDu vet ingen bra hemsida där man kan köpa en bra mörtstuga? Isf kan du väl länka just den jag ska köpa
vore skit najz
Ja satsa på en paraply stuga. läskigt smidiga & fiskar väldigt bra!Finns det nåt som slår en dag på sjön?
Kommentera
-
Var ute och vittjade igår,ca95 mörtar de låg på 2-3hg st perfekt för gäddfisket men gös fiskarna vill ju ha mindre modell,det är lite svårt att bestämma storleken,det verkar som att det i början av säsongen gav mycket mört st mindre-mellan,medans det på senare tid mest bara är mört på 2hg+Ursprungligen postat av Martin94 Visa inläggSkryt mer eller
hahhaa, fortfarande stolt över mina 2 mörtar (Y) 

Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
|
9 svar
344 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg