Ursprungligen postat av Totte
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Allt om mörtstugor!!!
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Ursprungligen postat av Totte Visa inläggDet kan ju inte vara bra att tömma sjön på sådana mängder mört.
Själv har jag också ett jävla problem att hitta dem i år. Kul att lägga ut två nya stugor med FYRA mörtar som resultat på två dagar =(
Kommentera
-
Jag samlar ju bara mört för mitt eget fiske och nu efter några förflyttningar så har jag hittat en bra spot. Så störigt. Var ute igår med endast FEM mörtar. Haha. ja, fem fäll blev det, sen var mörten slut. När jag sen åkte för att kolla hur dagen hade varit i stugan på det nya stället så låg där mängder med mört. Bara runt 50-60 meter från den första platsen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Totte Visa inläggJag samlar ju bara mört för mitt eget fiske och nu efter några förflyttningar så har jag hittat en bra spot. Så störigt. Var ute igår med endast FEM mörtar. Haha. ja, fem fäll blev det, sen var mörten slut. När jag sen åkte för att kolla hur dagen hade varit i stugan på det nya stället så låg där mängder med mört. Bara runt 50-60 meter från den första platsen.
Kommentera
-
Kollade stugan här om dan, men nån annan hann före...
10st helt OK blev det iaf (jag tog 2st och frös in). Gjorde inte så mycket då jag inte skulle fiska i helgen eftersom jag åker hem på loven, skulle ha dem i en 250l tunna med en akvariepump och 2 syrepumpar i badrummet med öppet fönster så att det blir kallt o gött :P
Nu är den iaf laddat med bete och ska kolla den tidigt nästa vecka
Kommentera
-
Ursprungligen postat av simoningvald Visa inlägghämtade 40 i dag legat i 2 dagar i jula stuga men bara små mörtar synd att de "hänger" sig i nätet
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
|
9 svar
240 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()