Ursprungligen postat av Martin94

Visa inlägg

Allmänt meddelande

Collapse

No announcement yet.

Allt om mörtstugor!!!

Collapse

Detta är ett klistrat ämne.

X
X
- 

Fick en mört på 10 cm i min stuga idag fy fan va gött!! att en mört kan göra så mkt fy fan va gött!! att en mört kan göra så mkt haha. haha.

Undrar dock vrf jag bara fick 1 liten mört. som jag fattat det så står dom i stora stimm på vintern... Kanske de har vart fler i den med dom ha vart så små att dom kunde simma ut genom hålen (inte ingångarna). La iallafall tillbaka den så hoppas på fler mört senare     Mannen Myten Fiskarn Mannen Myten Fiskarn 
 Kommentera
- 

Jag vittjade igår,det var lite mindre denna gång,men den hade bara legat 3 dagar.90 stora mörtar+några flior,innan har det inte varit under 100 st någon gång.Man får väl vara nöjd.Ursprungligen postat av Martin94 Visa inläggTja, har min på en djupkant (3m) vittjade idag. Fick 2 st mörtar haha de e ju alltid något. Mäskar med havregrynsgröt med linfrön och mkt aniskdydda. Funkar hur bra som helst. 3 dygn brukar räcka för mig! haha de e ju alltid något. Mäskar med havregrynsgröt med linfrön och mkt aniskdydda. Funkar hur bra som helst. 3 dygn brukar räcka för mig!
 Kommentera
- 

Skryt mer ellerUrsprungligen postat av gösen72 Visa inläggJag vittjade igår,det var lite mindre denna gång,men den hade bara legat 3 dagar.90 stora mörtar+några flior,innan har det inte varit under 100 st någon gång.Man får väl vara nöjd. hahhaa, fortfarande stolt över mina 2 mörtar (Y) hahhaa, fortfarande stolt över mina 2 mörtar (Y)    Mannen Myten Fiskarn Mannen Myten Fiskarn 
 Kommentera
Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat

Collapse

| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
| 

Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58

| 9 svar 308 visningar 0 gillar | Senaste inlägg   

av Sundström76

2025-01-11, 22:56 | ||
| 

Ismotorborr

av Josun