Någon som testat haspelrullen Warbird som bröderna Anden plussar för i Berras katalog. Är misstänksam för priset. Men den ser onekligen fin ut. Kan annars vara en bra extra rulle.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
elanen
Collapse
X
-
Gunnar J
Elanen
Jaså ni litar inte på brödernas omdöme. Skämt åsido. Inte för att jag brukar hålla mig till rullar runt 400. Men som slit och slängrulle kan det kanske vara nåt. Har inte sett till den in nån butik. Inte ens Berras verkar ta in den för kontroll. Tänkte kanske döma ut den. Så att bröderna kanske får stå bakom bättre produkter he he.
Kommentera
-
Gunnar Jansson
elanen
Jaså Berras har dom. Min grej är att testa skrotet. Och om det är döskit, jävlas med reklamakarna. Och även min gamle gode vän Pelle Björk på Fladen. Även Andenbröderna är gamla fisketävlingspolare. Gillar att ge dom som står för skitgrejor en skopa i så fall. När ingen fisketidning vågar stå för renhåriga tester. Varför då inte slå ett slag för det själv. Har som sagt fått en del skit för att jag klankat ner på vissa av Shimanos sortiment. Man får heller inte glömma att vi alla sportfiskare har en jäkla makt gentemot handlarna. Finns alldeles för mycket skrot som säljs. Värst är dessa paket lösningar. Brukar ibland gå in i gamla fiskeblaskor och läsa deras tester och omdömen om exempelvis fiskerullar. Oj, oj, vilket skämt. Alla Goldmax, Promax, ja raddan kan göras lång på fusktester. Även på såna rullar som Shimano får en att undra hur köpta dom varit.
Kommentera
-
Det finns så många ex. så det är äckligt, men ibland förstår man ju folk som får BRA gratisgrejor i reklamsyft! Visst skulle man göra så själv...Men när det kommer till att stå för SKRÄP byter det hela sida!Ursprungligen postat av Gunnar JanssonJaså Berras har dom. Min grej är att testa skrotet. Och om det är döskit, jävlas med reklamakarna. Och även min gamle gode vän Pelle Björk på Fladen. Även Andenbröderna är gamla fisketävlingspolare. Gillar att ge dom som står för skitgrejor en skopa i så fall. När ingen fisketidning vågar stå för renhåriga tester. Varför då inte slå ett slag för det själv. Har som sagt fått en del skit för att jag klankat ner på vissa av Shimanos sortiment. Man får heller inte glömma att vi alla sportfiskare har en jäkla makt gentemot handlarna. Finns alldeles för mycket skrot som säljs. Värst är dessa paket lösningar. Brukar ibland gå in i gamla fiskeblaskor och läsa deras tester och omdömen om exempelvis fiskerullar. Oj, oj, vilket skämt. Alla Goldmax, Promax, ja raddan kan göras lång på fusktester. Även på såna rullar som Shimano får en att undra hur köpta dom varit.sigpic
Kommentera
-
Jag köpte en Fladen Warbird 450 förra sommaren när vi skulle till Hitra.
Behövde en lite större rulle som kunde ta lite grövre lina.
Och som extrarulle tycker jag helt klart den är värd priset 395:-, funkade perfekt även denna sommar i Norge. Vi drog väl inga jättefiskar, men det blev en del Torsk och Bleka på 3.5-4kg. Fiskade mest från land pga. blåsigt väder.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Peter BTillhör begåvningsreserven sen ngr år , bidrar med denna devis.
Peter b1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-07-02, 20:28 -
-
av SpiN.Hej jag är ny här och har en hel del fiske drag och försöker hitta information från vart dom kommer...4 Foton
-
2026-06-02, 09:20 -
-
av KigNågon som känner till om Zalt 14 någongång tillverkats med fenor?3 Foton
-
2026-04-11, 13:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|