Fkp gear viblure - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fkp gear viblure

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fkp gear viblure

    Tjäna!
    Ser att väldigt många har svårt att få tag i viblures och det är synd då det är så sinnes sjukt bra abborr bete! Jag kan verkligen rekomendera det, och min upplevelse är att man slipper alla små gäddor som man ofta får om man jiggar eller kör med spinnare! Rekomenderas varmt! De var allt för mej, hej! Ps. Skriv gärna i tråden om du har haft liknande upplevelse med viblure!

  • #2
    Har fått hem en blå och grön, ska ut och testa dom så fort jag kan! Hoppas de funkar i grunda sjöar bara, med grunda menar jag 0,5 - 1,5 meter djupt

    Kommentera


    • #3
      Tycker dom är grymma, men att man får mindre smågädda på dom jämfört med jigg/spinnare vet jag inte riktigt. En hel del gäddor blir det, men kul när det händer något haha.
      Team Skatbo - Följ gärna vårat (oftast misslyckade) fiske på vår blogg!

      Kommentera


      • #4
        http://www.fiskesnack.com/forum/show...%A5-lager-igen

        Verkar vara fler som gillar betet i den tråden..
        Fortsätta skriva där kanske ?

        Kommentera


        • #5
          Kul att se att beten kommer tillbaka. Det var väl 20 år sedan som alla fiskade med rapalas version och nu är det väl 90% som tror att FKP "uppfunnit" detta bete.... Allt handlar om marknadsföring!

          Kommentera


          • #6
            www.youtube.com/watch?v=BsnTiiAZYfU

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av JohanP Visa inlägg
              Kul att se att beten kommer tillbaka. Det var väl 20 år sedan som alla fiskade med rapalas version och nu är det väl 90% som tror att FKP "uppfunnit" detta bete.... Allt handlar om marknadsföring!
              Tjääna
              Klockren analys.
              Om man kollar in China så finns FKP viblure på en massa sidor, dessutom finns det hur många som helst "liknande". Intressant är att nu (igår kväll) finns viblure på tradera. Utrop 60 kr eller köp nu för 90 kr. Det komiska är att om man själv köper från China så är det 1,8 $ styck som gäller. Min analys blir suck å stön.
              Bb
              [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
              [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av barabajare Visa inlägg
                Tjääna
                Klockren analys.
                Om man kollar in China så finns FKP viblure på en massa sidor, dessutom finns det hur många som helst "liknande". Intressant är att nu (igår kväll) finns viblure på tradera. Utrop 60 kr eller köp nu för 90 kr. Det komiska är att om man själv köper från China så är det 1,8 $ styck som gäller. Min analys blir suck å stön.
                Bb
                1,8$? var? hittade 5 för 23$ :/

                Allt handlar om marknadsföring och nyheter i en sportfiskevärld, Tex. så är anledningen till att dropshot efter gös är så effektivt i holland För att många fiskar md det och att i princip alla gösar där har sett en vertikaljigg...

                Kommentera


                • #9
                  Ursprungligen postat av OscarD Visa inlägg
                  Har fått hem en blå och grön, ska ut och testa dom så fort jag kan! Hoppas de funkar i grunda sjöar bara, med grunda menar jag 0,5 - 1,5 meter djupt
                  Ja de borde dom göra, höj spö toppen lite så borde det gå helt okej!

                  Kommentera


                  • #10
                    Ursprungligen postat av JohanP Visa inlägg
                    Kul att se att beten kommer tillbaka. Det var väl 20 år sedan som alla fiskade med rapalas version och nu är det väl 90% som tror att FKP "uppfunnit" detta bete.... Allt handlar om marknadsföring!
                    Haha, du har en poäng i det du skriver! Spanat in massa såna här kina kopior sen tidigare, eller om det nu är originalet och liknande drag i samma färger. Men känns ju bättre att sponsra ett relativt nytt fiskeföretag som har sina varor på beten.nu än att hålla på och beställa från e-hamnen.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                    2 svar
                    2 493 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TomHiddleston  
                    Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
                    24 svar
                    3 826 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg uffe62
                    av uffe62
                     
                    Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
                    39 svar
                    5 644 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg OGRudan
                    av OGRudan
                     
                    Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
                    468 svar
                    107 653 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Julle68
                    av Julle68
                     
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                    3 547 svar
                    228 737 visningar
                    12 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Arbetar...
                    X