Ditt senaste inköp. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Monkey
    replied
    Har blivit lite nytt och pga Cozmos så blev det även 2 haspel pinnar!? (Jag som inte inte ens kan fiska haspel) Ser fram emot att testa legend xtreme spöt på små gäddbeten nu i vår.

Click image for larger version

Name:	nagragrejs.jpg
Views:	1
Size:	580,8 KB
ID:	1783621

/Skäggapan

Lämna en kommentar:

• OjaOnej
    replied
    Beställde mig ett shimano biomaster select shad 86. Ångrar att jag sålde det första jag hade. Ibland går det lite fort och gräset är inte grönare...

Lämna en kommentar:

• hellebjork
    replied
    Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
    På tala om service, är de bara jag som upplever ett sju helsike fart på postnord nu förtiden? Är de skäll dem behövde för å fixa sig?

Har lagt 3-4st beställningar nu denna månaden, har ALLTID fått dagen efter... (Från olika butiker) Till och med lådan såg ny ut när man hämtade ut den, så har de aldrig varit förr. Då ska man varit glad om de fortfarande är en låda man hämtar ut...

(Sorry för lite off-topic, men är så jäkla förvånad...)
    Jag har upplevt tvärtom. A-post som tagit upp till 7 arbetsdagar på sig att komma fram.

Lämna en kommentar:

• Nörre_
    replied
    Fick bli ett par nya fiskepjucks t mina frusna fötter.
    Baffin revelstroke som ska palla -50,känns varma å goa å gå i.
    Ska testas imorgon
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Monkey
    replied
    Så har det alltid varit för mig med postnord, aldrig strulat trots jäkligt mycket postorder från min sida.

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
    På tala om service, är de bara jag som upplever ett sju helsike fart på postnord nu förtiden? Är de skäll dem behövde för å fixa sig?

Har lagt 3-4st beställningar nu denna månaden, har ALLTID fått dagen efter... (Från olika butiker) Till och med lådan såg ny ut när man hämtade ut den, så har de aldrig varit förr. Då ska man varit glad om de fortfarande är en låda man hämtar ut...

Exakt så har jag oxå upplevt Post nord nu på senare tid. Paket framme dagen efter

Lämna en kommentar:

• Snöhäst
    replied

Lämna en kommentar:

• Bergelin
    replied
    Ursprungligen postat av Fisktutte Visa inlägg
    Conquest 401 på W8 är en underbar kombination, jag kan inte tänka mig en bättre setup för 90% av mitt gäddfiske.
    Då låter det som man har träffat rätt!

Lämna en kommentar:

• Låg_Profil
    replied
    Ursprungligen postat av Bergelin Visa inlägg
    Nu väntar jag bara på islossningen! :P

[ATTACH=CONFIG]92124[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92125[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92126[/ATTACH]
    Conquest 401 på W8 är en underbar kombination, jag kan inte tänka mig en bättre setup för 90% av mitt gäddfiske.

Lämna en kommentar:

• Bergelin
    replied
    Roligt med nya grejor!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
24 svar