Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ditt senaste inköp.
Collapse
X
-
Råkade bli ett till spö, när jag inte kunde hitta compre spöet jag egentligen ville ha så chansade jag och köpte mitt första Abu spö någonsin, blev ett Volatile 8'6 Muskie 16oz spö. Får väl se om man blir nöjd med det eller inte.
-
Fick vårkänslor av värmen igår och impulsade ett par salmo skinners & warriors, maas marauders & da bush spinnerbaits
Och teamtröjor från USA som kommer kosta skjortan, men vafan, det kommer nya pengar!
Lämna en kommentar:
-
Nu blev det impulsivbud på två 2500c på Ebay , får se imorgon hur det går .
Lämna en kommentar:
-
Fanns en massa yo-zuri i jakt- och fiskeshoppen nere i Alanya då vi var där.Ursprungligen postat av Petey21 Visa inläggBeställde några Yo-Zuri Crystal 3D Minnow Magnum från USA för kommande gäddfiske. Har nog aldrig sett en wobbler med så läcker finish som dessa. Verkar tyvärr inte finnas att köpa i Sverige då ingen importör eller butik verkar importera Yo-Zuri (vilket är ett mysterium) men ser fram emot att testa dem framöver.
Det gick även att köpa Desert Eagle rakt över disk , turister behövde visst ingen licens för att handla vapen ??
Blev dock inget köp varken av wobbler eller pistoler .
Lämna en kommentar:
-
Beställde några Yo-Zuri Crystal 3D Minnow Magnum från USA för kommande gäddfiske. Har nog aldrig sett en wobbler med så läcker finish som dessa. Verkar tyvärr inte finnas att köpa i Sverige då ingen importör eller butik verkar importera Yo-Zuri (vilket är ett mysterium) men ser fram emot att testa dem framöver.
Lämna en kommentar:
-
mm, hajade att du syftade på ditt biomaster. Jag kikade själv på sg custom predator, abu fantasista beast och lite på prorex xr men sen så kände jag bara att - nej, det kan bli bra eller ytterligare ett byteUrsprungligen postat av anteman Visa inläggJa förstår, det var mitt Select Shad 8'6" jag menade... Prov kostar tyvärr..
Lämna en kommentar:
-
Ja förstår, det var mitt Select Shad 8'6" jag menade... Prov kostar tyvärr..
Lämna en kommentar:
-
Tycket det gått lite väl mycket pengar på prylar jag köpt på prov. I det här fallet vet jag vad jag fårUrsprungligen postat av anteman Visa inläggÅ jag som börjat fundera på att sälja mitt, inte direkt missnöjd utan för att jag vill pröva någon av allt de nya...
Lämna en kommentar:
-
Å jag som börjat fundera på att sälja mitt, inte direkt missnöjd utan för att jag vill pröva någon av allt de nya...Ursprungligen postat av OjaOnej Visa inläggBeställde mig ett shimano biomaster select shad 86. Ångrar att jag sålde det första jag hade. Ibland går det lite fort och gräset är inte grönare...
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av KigNågon som känner till om Zalt 14 någongång tillverkats med fenor?3 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-04-11, 13:03 -
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 388 visningar