Ditt senaste inköp. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• mrheyjoe
    replied
    Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
    Jätteskönt spö, har ett likadant fast har för mig det är -18gr. Du borde prova med en rulle i 1000-stl

Spöet fick bekänna färg med en gång när en id slukar min jigg i ett kraftigt strömsatt vatten. Som sagt riktigt nöjd med hela aktionen och komforten.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Stod också i valet och kvalet mellan Perception och Westin 2017... så det blev ett Svartzonker 7,5 6-21g spinn av det... och senare ett kompletterande Berkley Air 662ML.

Vore kul dock att pröva de jag inte köpte men synd att de saknar en modern (?) krokhållare som denna, t o m Berkleyn har det... Perception har en billig plastmojäng...
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20190621-155018_Chrome.jpg Views:	1 Size:	478,5 KB ID:	2511383

Lämna en kommentar:

• mrheyjoe
    replied
    Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
    Jätteskönt spö, har ett likadant fast har för mig det är -18gr. Du borde prova med en rulle i 1000-stl
    Tycker att rullen är så slim så det behövs nästan inte , sen ger det mig en liten balansfaktor. Funderat länge på att köra 1000 till aborre men jag är så grymt nöjd med min Twinpower XD C3000XG så jag vill fan inte byta ut rulle. Den är mindre än de flesta 2500 rullar. Jag har fixat extra spolar så kör rullen till både HÖ downsize gädda och Aborre. Tycker faktiskt rullen är bättre än Stellan. Med det är ju tycke och smak. Ja det stod mellan Perception 2 och detta och jag tycker att detta var mer prisvärt och lite mer robust. Visst är perception 2 lite lättare och en annorlunda aktion men för små marginaler för att välja perception 2.

Lämna en kommentar:

• Edguy
    replied

Lämna en kommentar:

• mrheyjoe
    replied
    Ett Westin W3 T&C "7.1" 5-15 gram. Hittade ett gäng med borrar sent igår. Spolade på 0:10 lina på min Twinpower 3000xcd . Nöjd med spöet och det kommer gå varmt i sensommaren

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Bautn!!

Lämna en kommentar:

• jimmy85
    replied
    Ett fox rage prism travel 3-14g o en daiwa ninja lt 1000. Borde funka fint när man e på resande fot.

Lämna en kommentar:

• shirunai
    replied
    Ambassadeur 7001C och Okuma Cortez 30-50lbs, just ja en daiwa prorex tång

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Ursprungligen postat av Coffe81 Visa inlägg

Jäklar, det var en tung trailer det.
    Behöver motionera bilen lite!!

Lämna en kommentar:

• Coffe81
    replied
    Ursprungligen postat av joens Visa inlägg
    Idag får jag en hemleverans i form av Ryds 435 DL tillsammans med en Mercury 25EFI och en 600kg 80-trailer.
    Kunde varit värre, speciellt med tanke på priset. Bilder kommer sen.
    Jäklar, det var en tung trailer det.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
24 svar
2 358 visningar
0 gillar
Senaste inlägg lsjonsson