Ditt senaste inköp. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• holetaker
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Är nästan lika gammal som Cisco Kid men har konstigt nog aldrig prövat... Nu är det dax, ett bete som fortfarande har skruvfästad krok... aldrig sett det så på senare år bortom Hi-Lo...
    Ciscon har lockat ett tag, å nu slog jag till.
    Kollade på den först men gick bort till Nils master och annat. Där hängde en Cisco kid fel, i den färg jag kikat på tidigare. Går vidare och gräver I en extrapriskorg, och där låg en till. Såg det som ett omen, så nu kommer jag nog slå PB

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Är nästan lika gammal som Cisco Kid men har konstigt nog aldrig prövat... Nu är det dax, ett bete som fortfarande har skruvfästad krok... aldrig sett det så på senare år bortom Hi-Lo...

Lämna en kommentar:

• holetaker
    replied
    En Cisco kid I blå silver, samt ett till batteri till terrovan

Lämna en kommentar:

• jimmy85
    replied
    Ett Sameo opal complete #6 flugfiskeset.

Lämna en kommentar:

• Edguy
    replied
    Blev ett välbehövligt fiskeredskap som är tänkt att göra så det blir lite mer fiske i små mysiga otillgängliga skogssjöar mm framöver
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• esox88
    replied
    Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg

Jag köpte också ny (host host, 26 år gammal) dragbil iår, min kostade dock bara 15k. Jag tar den risken då jag sällan kör längre än 5 mil.​​​​​​
    Nice! Du kan ju köra upp rätt många tankar soppa o reparera bilen oändliga ggr för betydligt mindre än vad jag gav. Du har ju dessutom fördelen att du kan ta ut den i skogen

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Så, nu kan jag börja gjuta lite igen

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Bara 15 000kr... ser ut som en första avbetalning på ngt mycket dyrare... men håller tummarna! Kör försiktigt och håll en låg profil.

Lämna en kommentar:

• Låg_Profil
    replied
    Jag köpte en keps här om dagen. Den gamla åkte i sjön när jag hade blåljuskörning med SSRS, så det var inte läge att fiska upp den.

Känns som att den passar mig rätt bra.

Lämna en kommentar:

• Låg_Profil
    replied
    Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg
    Blev en ny dragbil för ett tag sen.. Bmw 320d xDrive. Samt ett vertikalt avtagbart drag till den. Drog " nya " båten med bravur. Tom en fröjd o traila upp på en blöt kullerstensramp.
    Så nu får det va slut med dyra inköp för i år haha. Ny båt samt bil svider i börsen...
    Jag köpte också ny (host host, 26 år gammal) dragbil iår, min kostade dock bara 15k. Jag tar den risken då jag sällan kör längre än 5 mil.​​​​​​

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
24 svar
2 358 visningar
0 gillar
Senaste inlägg lsjonsson  
Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13