Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Water wolf uv camera
Collapse
X
-
Jag testade en i en normalgrumlig insjö vid vertikalfiske, såg jiggen ner till ca 2meter sen blev det helt svart!
-
någon som testat dom inu?
Går det byta batteri? hur mycket film klarar minneskortet?
fungerar dom i svenska mörka sjöar på 3-5 meters djup?
Lämna en kommentar:
-
Tack!Ursprungligen postat av Sg Visa inläggKnyt fast huvudlinan i änden utan plastbit och tafsen i andra. Kamera trycker du på plats i båda ändarna.
Trodde det var så men nu vet jag, tack för snabbt svar!
Lämna en kommentar:
-
Knyt fast huvudlinan i änden utan plastbit och tafsen i andra. Kamera trycker du på plats i båda ändarna.Ursprungligen postat av Kr0nbl0m Visa inläggNågon som testat ännu?
Jag fick i uppdrag att provfilma lite med en åt en fiskebutik, problemet är att jag fick den i en plastpåse redan uppackad och ingen manual. Jag har listat ut det mesta, funderar bara på hur man fäster den på linan, knyter fast i öglorna eller?
Tipps mottages tacksamt!!
Lämna en kommentar:
-
Någon som testat ännu?
Jag fick i uppdrag att provfilma lite med en åt en fiskebutik, problemet är att jag fick den i en plastpåse redan uppackad och ingen manual. Jag har listat ut det mesta, funderar bara på hur man fäster den på linan, knyter fast i öglorna eller?
Tipps mottages tacksamt!!
Lämna en kommentar:
-
Om man kunde baka in den i någon form av tyngre bombarda så skulle ju landlaxspinn i Vättern nog kunna bli riktigt ballt.Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggKan berätta redan nu, våra vatten är för skitiga för denna kameran.
Kan funka i redigt grunda sjöar som oftast är ganska rena... Eller havet? Kan vara kul o testa "bombarda" grejen efter Hö tidigt om året, då är de ju verkligen kristallklart... Frågan är hur kul de är o kasta bort 1400kr...
Rödingfiske är nog väldigt svårt att filma pga att det går alldeles för fort för att man ska hinna med.
Lämna en kommentar:
-
Kan berätta redan nu, våra vatten är för skitiga för denna kameran.
Kan funka i redigt grunda sjöar som oftast är ganska rena... Eller havet? Kan vara kul o testa "bombarda" grejen efter Hö tidigt om året, då är de ju verkligen kristallklart... Frågan är hur kul de är o kasta bort 1400kr...
Lämna en kommentar:
-
Det är ju ett stort minus om man får galna hugg för att sen se på datorn att vattnet är för mörkt.Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen Visa inläggUm. Den spelar in. Du ser alltså inget i realtid på en liten skärm, du ser det hemma på datorn EFTER fiskepasset.
Lämna en kommentar:
-
Um. Den spelar in. Du ser alltså inget i realtid på en liten skärm, du ser det hemma på datorn EFTER fiskepasset.
Inget jag kommer lägga en spänn på.
Men med mördande reklam kan man sälja konserverad gröt. Dont believe the hype says i.
Lämna en kommentar:
-
Den hette water wolf underwater tutorial.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav Rune45600C4 med ny vev1 Foto
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-08-21, 06:02 -
-
Svar till Vad är detta för märke och modell?av byggarnTyckte väl jag kände igen den... Men hittade en lös bara så mysteriet kvarstår vad den heter...1 Foto
-
2026-08-15, 15:26 -
-
av Peter BTillhör begåvningsreserven sen ngr år , bidrar med denna devis.
Peter b1 Foto-
2026-07-02, 20:28 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 518 visningar