Ekolodsbilder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ekolodsbilder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jeg bruker den paletten på skjermene inne i kabinen. På den ute bruker jeg som oftest den klassiske pga sollyset på skjermen:

Som dere sier så viser forskjellige paletter ting bedre eller dårligere enn andre. Noen er godt egnet for å skille fisk fra bunnen, andre viser fisk best i vannsøylen mens noen igjen viser struktur godt. Den dere oftest ser på mine skjermbilder viser fisk i vannsøylen godt, men skiller ikke så godt fisk fra bunnen. Den jeg bruker på dette bildet liker jeg egentlig ikke, men jeg synes den fungerer best i direkte sollys.
    Team Colibri

Kommentera

Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inlägg
      Jeg bruker den paletten på skjermene inne i kabinen. På den ute bruker jeg som oftest den klassiske pga sollyset på skjermen:

Som dere sier så viser forskjellige paletter ting bedre eller dårligere enn andre. Noen er godt egnet for å skille fisk fra bunnen, andre viser fisk best i vannsøylen mens noen igjen viser struktur godt. Den dere oftest ser på mine skjermbilder viser fisk i vannsøylen godt, men skiller ikke så godt fisk fra bunnen. Den jeg bruker på dette bildet liker jeg egentlig ikke, men jeg synes den fungerer best i direkte sollys.
      Det är nog så. Kan tänka mig att den vita bakgrunden är bra när man vertikalfiskar och vill se var man släpper betet. Den blåa bakgrunden med röda ekon tycker jag är bra när man söker fisk nära botten.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
      24 svar
      2 345 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg lsjonsson  
      Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13