Westin Mike the Pike - Problem? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Westin Mike the Pike - Problem?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av PlKE Visa inlägg
    Skulle nog inte fortsätta med att köpa det där betet.. När man köper ett bete så ska man väl ändå inte behöva göra egna modifieringar på det i hopp om att kroppen inte ska lossna från huvudet?
    Har du noengang kjøpt en jigg?

Det er mulig jeg er mer pirkete enn mange, men jeg har knapt et eneste bete som jeg ikke limer, bytter splittringer, bytter kroker, bytter stingere etc på.

(Dette er ikke et forsvar av Westin, jeg er helt enig.)
    Team Colibri

Kommentera

Det var konstigt.. jag som hade höga förväntningar på detta bete! Men vi får hoppas på att det är ett temporärt problem.

Kommentera

Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inlägg
        Har du noengang kjøpt en jigg?

Det er mulig jeg er mer pirkete enn mange, men jeg har knapt et eneste bete som jeg ikke limer, bytter splittringer, bytter kroker, bytter stingere etc på.

(Dette er ikke et forsvar av Westin, jeg er helt enig.)
        Självklart så lagar jag mina jiggar också när det har gått hål på dem, och byter krokar osv, men när det gäller det här betet så verkar det som att låsfunktionen tydligen inte fungerar speciellt bra.. Man riskerar då att förlora 80% av betet om kroppen lossnar från huvudet när man kastar eller dylikt, och jag tycker nog att dem borde kunna åtgärda det där problemet ganska snabbt och enkelt genom att bara förbättra låsfunktionen, istället för att fortsätta med att sälja dem så som dem är nu! Det är ju ändå deras ansvar att få sina kunder att känna sig nöjda över sina köp, utan att man ska behöva göra egna modifieringar!
        Senast ändrad av Kingsfield; 2014-08-28, 16:54.
        [FONT=Century Gothic] Gilla Team JoMa på Facebook! https://www.facebook.com/teamjomafishing/[/FONT]
        Länk till fiskeblogg: https://teamjomafiske.se

Kommentera

Ursprungligen postat av PlKE Visa inlägg
          Självklart så lagar jag mina jiggar också när det har gått hål på dem, och byter krokar osv, men när det gäller det här betet så verkar det som att låsfunktionen tydligen inte fungerar speciellt bra.. Man riskerar då att förlora 80% av betet om kroppen lossnar från huvudet när man kastar eller dylikt, och jag tycker nog att dem borde kunna åtgärda det där problemet ganska snabbt och enkelt genom att bara förbättra låsfunktionen, istället för att fortsätta med att sälja dem så som dem är nu! Det är ju ändå deras ansvar att få sina kunder att känna sig nöjda över sina köp, utan att man ska behöva göra egna modifieringar!
          Her får eventuelle ProStaffs korrigere meg, men jeg mener jeg har lest at dette har blitt løst med bedre innfesting på nye modeller? At butikkene ikke sender i retur men fortsetter å selge ut de gamle er ikke Westin sin feil. Som sagt er feilen kjent og Westin har oppfordret alle som har en av disse til å kontakte sin forhandler.
          Team Colibri

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
          14 svar
          1 980 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg engqvist