Ursprungligen postat av Cyaneus
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny spöring beastmaster cx24mh
Collapse
X
-
Tell me more. Vad har du för rulle på ditt? Kastar beten mellan *insert g* - *insert g*?Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggTrevligt spö för övrigt, har ett själv.
Kommentera
-
Trevligt! Hmm, "till its gone" lät bekant. Men vid en snabblyssning inte riktigt min påse. Har fastnat lite för action Bronson jag, både som person och musiker.Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggHär vilar inga ledsamheter! Första klass mot GBG, fribiljett till båtmässan, Yelawolf i lurarna och drygt 1100 återstående sidor Knausgård. Missat att lacka naglarna dock.
Du får gå förbi nån med öppna burkar och "råka" doppa ner fingertopparna i båtlack.
Ah, det är haspel, eller?Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggHar en Stradic fj 2500. Funkar fint ihop. Vet inte hur lätt den kastar men utan problem upp till 50+.
Kommentera
-
Jag vill poängtera att jag inte vill undvika att köpa ny lack pga snål smålänning. Jag tycker bara det är onödigt, kemikalier vill en ju vara snål på. Av miljöskäl. Dels ska den gamla köras till sortergård o en ny ska framställas.
Vad tror ni om o sätta dit den här "nya" modellen av linförare? Kommer inte på vad den heter, den som har en stor "styr-ring" och en mindre bakom/innanför.
Kommentera
-
Microwave-ringar ger väl mest fördelar på haspel, då linan styrs in i mitten. Det behovet är inte lika stort med spinnrulle, då linan går mer rakt av från spolen. Om du förstår hur jag menar.Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inläggJag vill poängtera att jag inte vill undvika att köpa ny lack pga snål smålänning. Jag tycker bara det är onödigt, kemikalier vill en ju vara snål på. Av miljöskäl. Dels ska den gamla köras till sortergård o en ny ska framställas.
Vad tror ni om o sätta dit den här "nya" modellen av linförare? Kommer inte på vad den heter, den som har en stor "styr-ring" och en mindre bakom/innanför.
Men det går givetvis att sätta dit en sådan ring, men vinsten med det är mindre än på ett haspelspö.
Kommentera
-
Exakt vad jag och "den lokala handlarn" sa idag..Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggLite ot men jag kan inte förstå hur microwaveringarna kan ge längre kast. Borde de inte öka friktionen jämfört med större öglor?
Hittade både (vanlig) ring och tråd iallafall!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 346 visningar