Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Det går även bra att maila till personalen på service i Svängsta på adressen seservice@purefishing.com
- Gillar 1
-
Du gör som man gjorde innan Internets tid. Ring Abu service 0454-88070Ursprungligen postat av Alman Visa inläggTänkte höra med er grabbar ifall det är någon som vet varför Abu's svenska hemsida inte funkar? Hur beställer jag delar direkt från dom om jag inte kan göra det via hemsidan? Skulle gärna vilja beställa lättad spole och annat smått och gott.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Tänkte höra med er grabbar ifall det är någon som vet varför Abu's svenska hemsida inte funkar? Hur beställer jag delar direkt från dom om jag inte kan göra det via hemsidan? Skulle gärna vilja beställa lättad spole och annat smått och gott.
Lämna en kommentar:
-
Har du originaldelarna kvar tror jag störst peng fås om rullen återställs till fabriksspecifikation och delarna säljs lösa.Ursprungligen postat av Xerup Visa inläggFunderar på att sälja av med den här. Ska man sälja den hel eller i delar tro?
Vissa är som jag, något tveksamma till att köpa "trimmade" rullar, andra köper gärna men då ska det vara piratdelar i (blå spole vill säga).
Diverse fräcka delar till Ambassadeurer är ju stekhett på exempelvis Tradera.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
-
En hobby är alltid en förlustaffär :-)Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
Prova, men folk håller Hårt i sina cash i dessa tider har jag märkt :-)
Så det lutar åt att jag behåller mina rullar till en ljusare framtid :-)
Lämna en kommentar:
-
Prova, men folk håller Hårt i sina cash i dessa tider har jag märkt :-)Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Funderar på att sälja av med den här. Ska man sälja den hel eller i delar tro?
Så det lutar åt att jag behåller mina rullar till en ljusare framtid :-)
Lämna en kommentar:
-
Funderar på att sälja av med den här. Ska man sälja den hel eller i delar tro?Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Lämna en kommentar:
-
En No. 5000.
Enligt vad jag kunnat läsa mig till så är det en troligen sent 50-tal.
Nyss genomgången och servad, uppgraderade bromsen med 1mm carbontex istället så nu är bromsen jämn och stark.
Känns fortfarande jättefin, 60+ år gammal.
Tyvärr var originalveven körd så det sitter en CS rocket vev med runda knoppar på tills vidare, ska leta en röd enkelvev till den senare.
Men den här godingen är redo att fiska igen.
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Tjena.
Här kommer en liten recension på Predatorn. Skön rulle, gillar den större veven, kastar bra, skönt med lite högre utväxling.
Helt klart godkänd.... men man behöver ta i en del när man kastar, jämnfört med den UT trimmade VCn. Man känner att det ligger en del vikt i rullen samt linföraren när man vevar och kastar.
Funderar på att köpa predatorvev och keramiska lager, kanske lättad linförare. Jag vet att det inte ger någon överdriven prestanda men tror det kommer ge mer snurr och skönare känsla, kanske slipper man hugga yxa när man vill nå vassen.
Annars är det en trevlig rulle och snygg är den också. Helt klart värt den pengen jag gav för den.
Skitfiske
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av KigNågon som känner till om Zalt 14 någongång tillverkats med fenor?3 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-04-11, 13:03 -
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 379 visningar