Perception spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Perception spön

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Ursprungligen postat av pengtingfish Visa inlägg
    Mitt 7,6' jig and baitcaster knäcktes precis idag. I mothugget. Haft det i 1,5 år och har vart sjukt nöjd med det. Hoppas det blir garantiärende. Ska man vända sig direkt till cwc eller butiken man köpte det i?
    Ajdå. Nu blir man lite orolig.

    Kommentera


    • #22
      Kan ju alltid händer att ett spö får stryk utan att man är medveten om det och går av. Har jag haft ett spö i 1 1/2 år och det går plötsligen av är det enligt mig nog mest troligt att jag själv förorsakat skadan.
      Mitt Perception har levt nu i nästan 2 år. Kan inte säga något dåligt om det. Au contraire.
      Men jag överbelastar det inte heller precis som Anteman antydde. Till 15g + 4" trailer har jag mitt Fox Terminator Shad Jiggar Rapid och det är rated 15-50g.
      Ffde det absolut bästa spöt ever till gösjigg som jag har ägt eller fick testa. I kombination med en 2500 Certate har jag hittills inte fått känna på något bättre. Får rusningar varje gång när jag känner minsta vibration in i veven. Ett hugg blir som ett elektriskt stöd.
      Men det är ju ytterst personlig och dessutom väldigt OT.
      Senast ändrad av Utter; 2018-09-15, 23:14.

      Kommentera


      • #23
        Ursprungligen postat av pengtingfish Visa inlägg
        Mitt 7,6' jig and baitcaster knäcktes precis idag. I mothugget. Haft det i 1,5 år och har vart sjukt nöjd med det. Hoppas det blir garantiärende. Ska man vända sig direkt till cwc eller butiken man köpte det i?
        Eftersom garantin gått ut tycker jag du kan höra med CWC direkt.
        Jobbar i fiskebutik och vi har haft ganska många garantiärenden på just Perceptionspöna.

        Flera spön i Perception-serien håller på att utgå och vi har därför inte lyckats få tag i toppar till en del av dem.
        I de fallen har CWC löst det på ett mycket bra sätt där kunden fått köpa ett spö i den senare serien till samma pris som en ny topp skulle kostat, alltså runt 700:-
        Jag visste inte att Perception förnyas men tydligen ska de nya motsvara de gamla helt men är byggda på ett bättre sätt. Delarna passar dock inte till varandra.

        Perception är extremt sköna spön men tål inte överbelastning, slarvigt handhavande eller vårdslöst hanterande vid t.ex. bottennapp.

        Kommentera


        • #24
          Tusen tack för bra svar!
          Har alltid haft spöt i strumpa och vart försiktig. Men då drar jag iväg ett mail till cwc

          Kommentera


          • #25
            Ursprungligen postat av pengtingfish Visa inlägg
            Tusen tack för bra svar!
            Har alltid haft spöt i strumpa och vart försiktig. Men då drar jag iväg ett mail till cwc
            Återkoppla gärna hur det gick.

            Kommentera


            • #26
              Bra att cvc vet att dom säljer skit som går sönder lätt och därför är generösa med reklamationerna, men skulle aldrig själv köpa skiten efter alla spöbrottsrapporter jag läst om dessa spön.

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
              2 svar
              2 478 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg TomHiddleston  
              Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
              24 svar
              3 813 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg uffe62
              av uffe62
               
              Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
              39 svar
              5 614 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg OGRudan
              av OGRudan
               
              Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
              468 svar
              107 621 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Julle68
              av Julle68
               
              Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
              3 545 svar
              228 152 visningar
              12 gillar
              Senaste inlägg Wilier75  
              Arbetar...
              X